Ne pare rău, nu putem găsi {{term}}. Vă rugăm să încercați din nou.

Co-working în Zagreb City Centre

Grand Centar, Hektorovićeva ulica 2, 5th Foor, Zagreb, 10000

This distinctive business centre, with its swathes of curved glass and dominant corner location, is positioned in the heart of Zagreb's central business district. The new building is built and fitted out to a high standard and features wide windows overlooking tree-lined streets and light and airy corridors. The business centre is easy to reach by private transport and is close to the central bus station. It is also on the main highway to the airport. The area is home to many embassies, as well as many diverse national and international businesses such as a leading food company, a pharmaceutical and chemical giant, a subsidiary of a major Austrian insurance company and many software firms. The business centre is not far from the university and is close to many amenities, including museums and a major shopping mall.

Mai multe

Co-working în Zagreb City Centre

Grand Centar, Hektorovićeva ulica 2, 5th Foor, Zagreb, 10000

This distinctive business centre, with its swathes of curved glass and dominant corner location, is positioned in the heart of Zagreb's central business district. The new building is built and fitted out to a high standard and features wide windows overlooking tree-lined streets and light and airy corridors. The business centre is easy to reach by private transport and is close to the central bus station. It is also on the main highway to the airport. The area is home to many embassies, as well as many diverse national and international businesses such as a leading food company, a pharmaceutical and chemical giant, a subsidiary of a major Austrian insurance company and many software firms. The business centre is not far from the university and is close to many amenities, including museums and a major shopping mall.

Ce este disponibil

+385 1 644 1414

  • Ecran complet
  • Indicații
  • Vizualizare hartă
Vedeți toate locațiile din Zagreb

Companie de încredere în întreaga lume

LinkedIn
Cigna
Accenture

De ce să alegeți spațiul de co-working Regus?

Lucrați oriunde doriți

Co-workingul este disponibil în peste 3000 (de) centre de afaceri din întreaga lume.

Plătiți doar pentru ceea ce aveți nevoie

Nu este nevoie să închiriați un birou întreg; închiriați câte mese de birou aveți nevoie, pe perioada necesară. Co-workingul este disponibil chiar și cu ora.

Începeți să lucrați imediat

Nu e necesară vreo amenajare; utilitățile și echipamentele, inclusiv propria dvs. masă de birou și telefon personal, vă sunt puse la dispoziție. Trebuie doar să veniți și să vă apucați de lucru.

Alegeți-vă spațiul de lucru

Spațiu de co-working nerezervat, ocuparea meselor de birou prin rotație după principiului primul venit, primul servit

Spațiu de co-working fără rezervare (ocuparea meselor de birouri prin rotație)

Spațiu de birou oricând aveți nevoie, după principiul primul venit, primul servit.

Spațiu de co-working rezervat, propriul dvs. birou permanent dedicat

Co-working cu rezervare (birou permanent)

Propriul birou dedicat, cu toate beneficiile unui birou permanent într-un spațiu comun de birouri. Include propria linie telefonică și telefonul.

Tarifare all-inclusive

Indiferent de planul pe care îl alegeți, primiți un spațiu de lucru complet echipat, care include facilități, mobilă, internet de mare viteză și o recepție cu personal.

Închiriați un birou cu ora, pe zi sau pe lună

Utilizați după necesități

  • {Închiriați un birou cu ora, pe zi sau pe lună, astfel încât să nu plătiți mai mult decât aveți nevoie
  • O metodă rentabilă de a vă ajuta afacerea
Spațiu de lucru colaborativ într-un mediu sociabil, comun

Spațiu de lucru cooperativ

  • Lucrați într-un mediu sociabil, comun
  • Ideal pentru afacerile care doresc să-și formeze rețele
Internet securizat, de mare viteză disponibil, cu setare inclusă

Tehnologie

  • Internet sigur, de mare viteză disponibil
  • Servicii telecom incluse
Bucătărie cu facilități pentru ceai și cafea

Facilități

  • Bucătărie cu facilități pentru ceai și cafea
  • Sălile de ședințe sunt disponibile pentru închiriere cu ora.
Mutați-vă biroul în oricare centru din rețeaua globală Regus fără niciun cost suplimentar

Rețea globală

  • Mutați-vă biroul în oricare centru Regus, fără niciun cost suplimentar
  • Disponibil în 3000 (de) centre de afaceri din întreaga lume
Mediu de lucru profesional cu curățenie și întreținere de birou

Mediu de lucru profesionist

  • Curățenie și întreținere birou
  • Recepționist pentru întâmpinarea oaspeților
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Beneficii

  • Calendar cu evenimentele și activitățile rețelei Regus
  • Adrese profesionale pe care să le indicați clienților

Mai multe moduri de lucru în Zagreb

Oferim mai mult decât spațiu de birouri

...

Săli profesionale în Zagreb City Centre pentru a vă întâlni, pentru a vă instala, pentru a oferi cursuri de instruire și pentru a organiza interviuri

Sală de ședințe

Gata de lucru - spațiu configurat înainte să ajungeți - trebuie doar să vă prezentați și să începeți să lucrați

Birou de zi

Plătiți doar pentru ceea ce aveți nevoie - alegeți un abonament în funcție de spațiul pe care îl utilizați cel mai des

Lounge-uri de business

Adaptări pentru persoanele cu dizabilități}

Gestionați-vă spațiul de birouri prin intermediul aplicației Regus

Gestionați totul oriunde ați fi

Descărcați aplicația Regus de pe Apple App Store sau Google Play.

Descărcați aplicația Regus din Apple App Store      Descărcați aplicația Regus din Google Play Store

Să începem

Oricare ar fi afacerea sau bugetul dumneavoastră, vă vom ajuta să găsiți spațiul de lucru potrivit.

Să începem

Oricare ar fi afacerea sau bugetul dumneavoastră, vă vom ajuta să găsiți spațiul de lucru potrivit.