home Icon
  • Olanda
  • Amsterdam
home Icon

Spații de coworking în Amsterdam

/Comunitate prosperă/Lucrați de oriunde
Colaborați cu alți profesioniști care gândesc la fel în spațiile noastre dinamice de coworking în Amsterdam, având la dispoziție zone de relaxare și evenimente de networking care stimulează colaborarea și dezvoltarea. Folosiți imediat un birou prin rotație în spațiile noastre de lucru deschise sau rezervați propriul birou într-un spațiu comun.
Cum vă putem susține în Amsterdam:
  • bullet IconBirouri fixe rezervate doar pentru dvs., la care aveți acces nonstop
  • bullet IconAbonamente de coworking pentru acces regulat
  • bullet IconSpații de coworking pentru utilizare la cerere, în funcție de nevoile dvs.
Obțineți o cotație
phone iconSau sunați-ne la+44 20 3839 9912

Spații de lucru flexibile, create conform cerințelor dumneavoastră

Opțiunile noastre flexibile și complet personalizabile de închiriere a birourilor sunt disponibile cu ora, cu ziua sau cât timp aveți nevoie.

Birouri private

O gamă largă de birouri gata de utilizare, complet echipate cu tot ce vă trebuie pentru a începe.

  • calendarPe lună sau pe an
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la € 149 pe persoană pe lună

Birouri personalizate

Pentru situațiile în care accesul imediat nu este suficient. Personalizați toate aspectele spațiului dvs., inclusiv mobilierul și brandingul.

  • brandPe lună sau pe an și personalizat
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la € 149 pe persoană pe lună

Birouri de zi

Un spațiu profesionist de birouri, la cerere. Perfect atunci când trebuie să vă concentrați asupra activității.

  • 24 hour accessPe oră sau pe zi
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la € 55 pe zi

Abonament de membru Birou

Acces flexibil la birourile de zi, oriunde și oricând aveți nevoie, în mii de locații din lumea întreagă.

  • Flexible payment5, 10 sau un număr nelimitat de zile pe lună
De la € 159 pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Rezervați pentru o zi mese de birou prin rotație sau un spațiu dedicat pentru birouri, alegând din mii de locații.

Birou dedicat

Închiriați câte birouri vă trebuie, într-un spațiu pentru birouri comun și dinamic. Sunt incluse opțiunile pentru adresa de afaceri și depozitare.

  • Office deskSpațiu de lucru permanent rezervat
De la € 179 pe persoană pe lună

O zi de coworking

Acces la cerere la spații de coworking care vă inspiră, rezervate într-o zonă de lucru deschisă, mereu la dispoziție atunci când aveți nevoie de un birou.

  • 24 hour accessOcupați o masă de birou prin rotație, disponibilă cu ora sau cu ziua
De la € 29 pe zi

Abonament de coworking

Aveți nevoie cu regularitate de o masă de lucru prin rotație? Închiriați un birou timp de 5, 10 sau un număr nelimitat de zile pe lună.

  • Flexible paymentOcupați o masă de birou prin rotație, ori de câte ori aveți nevoie
De la € 89 pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Indiferent dacă prezența dvs. va fi virtuală sau fizică, vă putem oferi un pachet care să corespundă cerințelor afacerii dvs.

Adresă de afaceri

Folosind o adresă virtuală pentru compania dvs., în oricare dintre cele peste 4000 de locații ale noastre, vă dezvoltați afacerea și vă îmbunătățiți credibilitatea.

  • GlobalO prezență virtuală oriunde
De la € 59 pe lună

Birou virtual

O adresă de afaceri prestigioasă, cu serviciu de preluare a apelurilor telefonice, un recepționist virtual și acces la rețeaua noastră globală de business lounge-uri.

  • Spații de birouPachetul nostru cel mai popular
De la € 145 pe lună

Birou virtual plus

Toate acestea sunt incluse în pachetul nostru pentru birouri virtuale, plus accesul la sălile de întâlniri și 5 zile pe lună pentru spații de birouri.

  • Calitatea de membruPachetul nostru cel mai cuprinzător
De la € 199 pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Săli de întâlniri pentru orice scop, oriunde în lume. Disponibile cu ora, cu ziua – sau cât timp aveți nevoie.

Sală de întâlniri

Locurile perfecte pentru întâlnire, colaborare și interviuri. Disponibile cu ora, cu servicii oferite de echipa noastră din locație.

  • Întrebați acumPeste 10.000 din care puteți alege
De la € 15 pe oră

Săli de interviu

Spații profesioniste private, pentru intervievarea candidaților, evaluările anuale sau coordonarea unui grup de cercetare.

  • TeamsFaceți impresia corectă
De la € 15 pe oră

Sală de formare

Perfecte dacă aveți nevoie de un spațiu special echipat cu birouri, table albe și ecrane pentru sesiunile de instruire.

  • No capitalEchipate pentru sesiuni de instruire
De la € 15 pe oră

Săli de consiliu

Un spațiu profesionist de birouri, la cerere. Perfect atunci când trebuie să vă concentrați asupra activității.

  • TeamsSpații pentru a impresiona
De la € 15 pe oră

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți

Spații de coworking în Amsterdam

    Keizersgracht 555

    Keizersgracht 555 2nd Floor, Amsterdam, 1017 DR, NLD

    Away from the distraction of The Zuidas, our Keizersgracht 555 business centre contrasts its historic location and façade with a refreshingly contemporary interior. Historic and high-end at the same time, downtown attracts a diverse community of businesses, from global brands in technology to smaller startups.

    In the surrounding streets, you’ll find a rich blend of heritage buildings and all your modern day amenities, including a choice of restaurants, hotels, cafes and retailers. All just two minutes from the closest tram stop and a 15 minute drive from The Zuidas.

    Birouri private de la€ 459/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de la€ 109/ziRezervați acum

    Vijzelstraat 68-78

    Vijzelstraat 68-78, Amsterdam, 1017 HL, NLD

    Vijzelstraat 68-78 business center is located on the corner of the Vijzelstraat and Keizersgracht. Formerly a main office of the ABN AMRO bank, this concrete structure is a prominent building in the Vijzelstraat. The use of glass features and large windows will give you great views of the vibrant citylife and lots of natural light, with small garden to retreat to when you just want to relax. The Vijzelstraat is one of the main streets that runs through Amsterdam city centre, from The Pijp (Amsterdam’s Quartier Latin) through Dam Square to Central Station. The business center will also be easily reached by the new metro line in the near future. 
This city centre location offers many famous Amsterdam sights in the direct area, such as Rijksmuseum, Art&Antique District Spiegelstraat, the UNESCO Heritage Canals, FOAM (photography museum), the Flowermarket, Tuschinski Cinema and many café deli’s.

    Birouri private de la€ 365/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de la€ 119/ziRezervați acum

    Rokin 92-29

    Rokin 92-96, Amsterdam, 1012 KZ, NLD

    Build your new base in central Amsterdam with a modern workspace in Rokin 92-29. Commute to work with ease, with the nearby tram and bus station providing convenient access to the city and surrounding areas.

    Spark creativity with inspiring views over the canals. Entertain clients in the city’s huge choice of bars, restaurants and cultural venues and host your out-of-town visitors in style, with several hotels near the venue.

    Birouri private de la€ 329/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de la€ 99/ziRezervați acum

    Herengracht 280

    Herengracht 280, Amsterdam, 1016 BX, NLD

    Give your business a stylish new home in vibrant Amsterdam. Set in a converted canal house, Herengracht 280 is a brisk walk from Spui bus station – giving you easy access to new opportunities in the city centre.

    Stay inspired all day with views over the city’s canals and plenty of uplifting natural light illuminating the workspace. Never be short of after-work entertainment options, with the city’s renowned art galleries, shops and restaurants a short walk away.

    Birouri private de la€ 335/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de la€ 119/ziRezervați acum

    Pachete pentru birouri pentru acces regulat.

    Abonamentele noastre pentru birouri vă oferă acces la locațiile din toate municipiile și orașele importante. Cu prețuri mici și termeni flexibili.

    Spații de birouri (prețuri lunare)

    5 zile€ 159 pe lună
    10 zile€ 245 pe lună
    30 de zile€ 385 pe lună

    În Amsterdam totul este sub control

    With its vibrant international business community and famously laid-back lifestyle, Amsterdam is the perfect location for flexible working. Meet like-minded clients and collaborators at our sociable coworking spaces in the Dutch capital.

    Spații de coworking în Amsterdam convenabile pentru dvs.
    Join a community of like-minded professionals at our inspiring coworking spaces in Amsterdam. Hot-desk in a different place each day, or choose the consistency of a dedicated desk. Enjoy a change of pace in comfortable breakout spaces and kitchen areas. And work when you need to, with the freedom to book by the day, month or hour.
    Explorați alte zone în Amsterdam
    Spații de coworking în De Wallen (8),Spații de coworking în Zuidas (7),Spații de coworking în Amsterdam-Zuidoost (2),Spații de coworking în Schiphol (2),Spații de coworking în Amsterdam-Oost (1)
    Sau explorați toată rețeaua de spații de coworking  în Regatul Țărilor de Jos .

    Răspunsuri la întrebările dumneavoastră privind spațiile de coworking în Amsterdam

    Echipa noastră este gata să vă răspundă la întrebări.
    Alăturați-vă unei comunități prospere de profesioniști folosind birourile noastre vibrante de coworking în Amsterdam. Prețurile pentru închirierea unui birou într-un spațiu de lucru comun încep de la € 179 la € 529 pe persoană pe lună. Aceste prețuri se bazează pe prețurile de pe Regus.com și se referă la un contract pe 24 de luni. Prețul real va varia în funcție de numărul de persoane, de durata contractului, de locația respectivă pentru coworking și de disponibilitate.
    Ca alternativă, puteți achiziționa un abonament de coworking atât pentru echipe de orice dimensiune, cât și pentru persoane separate, beneficiind de acces la oricare dintre spațiile noastre de coworking cu 5, 10 sau un număr nelimitat de zile de utilizare pe lună. Dacă doriți să achiziționați un abonament pentru persoane separate, puteți da clic aici , iar pentru mai multe persoane, contactați-ne.
    Da, puteți utiliza un spațiu de lucru comun în Amsterdam pentru o perioadă lungă sau scurtă, după cum doriți. Închiriați un spațiu de coworking începând de la o oră sau de la o zi.
    Puteți să închiriați un birou dedicat, rezervat doar pentru dvs., sau să beneficiați la cerere de un birou prin rotație cu acces imediat, în centrul nostru din în Amsterdam.
    Nu există un termen minim de închiriere atunci când folosiți spațiile noastre de coworking. Puteți folosi un spațiu de coworking în oricare dintre centrele noastre din întreaga lume pentru cel puțin o oră sau puteți rezerva un birou dedicat atât timp cât aveți nevoie. Pentru și mai multă flexibilitate, abonamentul nostru de coworking vă oferă acces la birourile de coworking cu ziua, pentru 5, 10 sau un număr nelimitat de zile pe lună.
    Dacă ați rezervat un birou dedicat în Amsterdam, nu este nevoie să rezervați anticipat. Cu toate acestea, dacă doriți să utilizați un birou prin rotație, ar fi o idee bună să rezervați un spațiu prin aplicația Regus, online sau prin telefon, pentru a vă asigura că este disponibil.
    Există două opțiuni disponibile pentru coworking în Amsterdam: birouri dedicate sau birouri utilizate prin rotație. Atunci când închiriați birouri dedicate într-un birou comun, dvs. și echipa dvs. veți sta în același spațiu în fiecare zi, lucrând și colaborând într-un mediu comun. Ca alternativă, utilizarea prin rotație a birourilor vă oferă libertatea de a lucra într-un loc diferit în fiecare zi și de a plăti doar pentru timpul și spațiul pe care le folosiți.
    Da, puteți utiliza un birou prin rotație în oricare dintre centrele noastre în Amsterdam Este suficient să faceți o rezervare prin intermediul aplicației Regus, apoi să vă prezentați și să vă alăturați unui mediu înfloritor, care vă oferă tot ce vă trebuie pentru a vă desfășura activitatea, inclusiv rețea Wi Fi de mare viteză, zone de relaxare și mobilier ergonomic.
    Echipele noastre din locație vor fi încântate să vă prezinte oricare dintre centrele noastre de afaceri și să vă informeze cu privire la serviciile și facilitățile noastre. Pentru a programa o vizionare, nu trebuie decât să contactați centrul dvs. local sau să faceți o rezervare online pentru a stabili un tur.
    Un abonament de coworking vă ajută să găsiți un loc în care să colaborați pentru a vă dezvolta. Obțineți accesul la rețeaua noastră globală de birouri în comun și folosiți un birou de coworking oriunde în lume. Cu internet, telecomunicații și mobilier ergonomic de clasă business, precum și cu birouri și săli de întâlniri disponibile în centrele noastre de afaceri, un abonament de coworking vă ajută să lucrați cu ușurință oriunde v-ați afla. Ca parte a abonamentului de coworking, vă veți bucura, de asemenea, de acces la lounge-urile noastre de afaceri și la evenimentele de networking și veți primi beneficii exclusive de la partenerii noștri pentru sănătate și stil de viață.

    * Toate prețurile menționate sunt valabile la momentul solicitării informațiilor, în baza unor contracte cu durata de 24 de luni. Prețurile pot fi modificate și vor varia în funcție de produsele și serviciile anume selectate. Prețurile pentru spații de birouri și de coworking sunt pe persoană pe lună și depind de disponibilitate. Se aplică Termeni și condiții specifice.