Ne pare rău, nu putem găsi {{term}}. Vă rugăm să încercați din nou.

Întrebări frecvente și informații pentru investitori

Shareholder Information
Data Titlu document PDF
Regus Audit Committee Guidelines Print
Regus Nomination Committee Guidelines Print
Regus Remuneration Committee Guidelines Print
Remuneration Statement
Data Titlu document PDF
03/11/2015 Remuneration Statement Print

Ce este un Responsabil pentru înregistrări?

Calitatea de acționar la Regus este înregistrată în registrul acționarilor. Registrul este o listă cu numele și adresele tuturor acționarilor Regus și numărul de acțiuni deținute de fiecare. Registrul este deținut în numele companiei de Capita Registrars ('Responsabil pentru înregistrări'). Responsabil pentru înregistrări Regus actualizează registrul când se schimbă circumstanțele personale sau calitatea de acționar, trimițând de asemenea cecurile cu dividende și certificatele de acționar.

Conform legii, registrul este un document public pe care Responsabilul pentru înregistrări trebuie să ofere spre inspecție atunci când acest lucru este solicitat. O cerere trebuie să conțină numele și adresa persoanei care solicită accesul, o declarație care menționează scopul în care va fi utilizată informația, dacă va fi împărtășită cu alte persoane și dacă da, cu cine și în ce scop. Regus nu va oferi detaliile niciunui acționar către terțe părți, dincolo de obligațiile legale de a face acest lucru.

Ce ar trebui să fac cu certificatul meu de acționar?

Certificatele de acționar sunt dovezi ale deținerii de acțiuni și trebuie păstrate într-un loc sigur. Veți avea nevoie de aceste când veți dori să vindeți acțiunile în totalitate sau parțial în viitor. Vă recomandăm să păstrați un registru separat cu numerele certificatelor și numărul de acțiuni menționate în fiecare certificat pentru eventualitatea pierderii sau deteriorării acestora. Certificatele de acționar sunt păstrate la purtător cu asumarea personală a riscului.

Ce trebuie să fac dacă îmi schimb domiciliul?

Dacă vă schimbați domiciliul va trebui să informați Responsabilii pentru înregistrări despre noua adresă. Dacă sunteți înregistrat pe portalul Capita Share (www.capitashareportal.com) puteți semnala noua adresă autentificându-vă în Portofoliul dumneavoastră. Veți avea nevoie de:

  • numele complet al acționarului și adresa înregistrată
  • Codul investitorului acționar

Veți găsi ambele lucruri pe certificatul de acționar, pe un voucher recent de dividende sau orice altă corespondență din partea noastră.

Ca alternativă, puteți completa un formular de schimbare a adresei pe care îl găsiți pe site, www.capitaregistrars.com (Rețineți: acest link se va deschide într-o fereastră separată a browser-ului.) în secțiunea 'Acționari și Angajați', apoi în 'Broșuri și Formulare'. După ce ați completat și semnat formularul, vă rugăm să îl trimiteți la Capita prin poștă, la adresa Capita Registrars, The Registry, 34 Beckenham Road, Beckenham, Kent BR3 4TU.

Ce trebuie să fac dacă îmi schimb numele?

Dacă vă schimbați numele, vă rugăm să le scrieți Responsabililor pentru înregistrări cu detalii despre noul nume și numele anterior. Ar trebui să includeți o copie a certificatului de căsătorie sau al documentului de schimbare a numelui împreună cu certificatul sau certifictele de acționar și oricare cecuri de dividende neachitate pe numele anterior. Responsabilii pentru înregistrări le vor emite din nou. Dacă v-ați schimbat adresa, citiți 'Ce trebuie să fac dacă mi-am schimbat domiciliul?'.

Cum anunț decesul unui acționar înregistrat?

Dacă administrați o proprietate, va trebui să transferați acțiunile pe numele beneficiarilor sau să vindeți pachetul de acțiuni.

Primul pas este să scrieți Responsabilului nostru pentru înregistrări la:

Capita Registrars, The Registry, 34 Beckenham Road, Beckenham, Kent BR3 4TU

Se va plasa un marker temporar în registru pentru a asigura pe cât posibil faptul că nu se emit plăți de dividende pe numele acționarului. Vă vor trimite apoi formularele pe care trebuie să le completați. Vă rugăm să contactați Responsabilii pentru înregistrări în scris sau prin telefon pentru a vă putea ghida pe parcursul procedurii.

Mi-am pierdut cecul cu dividende - cum obțin un înlocuitor?

Dacă pierdeți un cec de dividende înainte de a-l încasa în contul bancar, vă rugăm să contactați Responsabilii pentru înregistrări în scris. Capita va putea să reemită un cec de înlocuire. Vă rugăm să rețineți că poate apărea o taxă de administrare.

Mi-a expirat cecul cu dividende.

Dacă trimiteți cecul expirat către Responsabilii pentru înregistrări, aceștia îl vor emite din nou. Este posibil să fie solicitată plata unei taxe de administrare.

Pot să primesc plata dividendelor în contul meu bancar?

Acest lucru este posibil la majoritatea băncilor sau conturilor din UK. Uneori este denumit 'instrucțiune de plată' sau 'mandat de delegare'. Mandatarea dividendelor este ușoară - dividendele vor trece în contul dumneavoastră la data plății sau informațiile despre taxare cu privire la dividende vă vor fi trimise la adresa înregistrată.

Dacă sunteți înregistrat pe Capita Shareportal puteți trimite instrucțiunile online.

Dacă preferați să trimiteți instrucțiunile în scris sau pachetul de acțiuni e deținut de mai multe nume sau dacă este un pachet corporate, tipăriți formularul de instrucțiuni pentru dividende de pe linkul "formulare", completați-l și trimiteți-l prin poștă către Responsabilul pentru înregistrări.

Vor face tot posibilul pentru a înregistra mandatul la timp pentru următoarele dividende. Totuși, dividendele sunt calculate cu una sau două luni înainte de plata efectivă a dividendelor. Dacă cererea dumneavoastră este primită după această dată, veți primi dividendele prin metoda de plată existentă, dar se vor asigura că instrucțiunile sunt înregistrate pentru plata imediat următoare.

Acționarii domiciliați în afara UK ar trebui să intre pe www.capitashareportal.com sub "acționari și angajați", International Payments de descărcat un formular de mandat corespunzător pentru țara în care trăiți.

Pot să-mi obțin dividendele sub formă de acțiuni în loc de cash?

În prezent nu există o opțiune pentru acest lucru.

Ce înseamnă termenii 'ex dividend' și'record date'?

Înainte de anunțarea dividendelor și consultând Bursa de Valori din Londra, stabilim o dată la care acțiunile pot fi vândute fără drept de dividende. Acest lucru este cunoscut sub denumirea de 'ex-dividend'. Înainte de acea dată se numesc 'cum dividend'.

Dacă cumpărați acțiuni înainte de data ex-divident, aveți dreptul de a primi dividendele recent anunțate. Dacă cumpărați la acea dată sau după ea, în perioada ex-divident, acele dividende sunt plătibile deținătorului anterior.

Dividendele sunt plătite acționarilor pe baza numărului de acțiuni deținute la grefierul acționarilor la deadline ('data înregistrată'). Data de înregistrare curentă este cu două zile după ex-dividend. Dacă primiți dividende după ce ați vândut recent acțiunile și aveți nelămuriri despre primirea acestora, contactați agentul care v-a reprezentat la vânzare. În funcție de termenii vânzării, dividendele pot să revină noului proprietar.

Cum pot să-mi transfer acțiunile către un prieten sau o cunoștință?

Dacă doriți să oferiți sau să vindeți acțiunile unei persoane pe care o cunoașteți, puteți transfera pachetul utilizând un 'formular de transfer de acțiuni'. Acest formular poate fi descărcat de pe website-ul Responsabilului pentru înregistrări www.capitashareportal.com (Rețineți: acest link va deschide o pagină într-o fereastră nouă a browser-ului.) sub ‘Broșuri și Formulare’. După ce ați completat și semnat formularul, vă rugăm să-l trimiteți prin poștă la Capita Registrars.

Certificatul meu de acționar s-a pierdut - cum pot obține un înlocuitor?

Dacă v-aţi pierdul certificatul de acţiuni, va trebui să informaţi Responsabilii noştri pentru înregistrări, cât mai repede cu putinţă. Puteţi face acest lucru telefonic sau în scris. Apoi, Capita vă va putea ghida în cadrul procedurii de obţinere a unui duplicat al certificatului. În funcţie de valoarea acţiunii reprezentate de certificat, este posibil să vi se perceapă un comision.

Dacă certificatul dvs. de acţiune a fost furat, va trebui să contactaţi poliţia şi să obţineţi un număr de înregistrare pentru infracţiune. După ce aţi obţinut-o, vă rugăm informaţi Capita în scris cu privire la furt, indicând numărul de înregistrare a infracţiunii. Capita vă va ghida apoi în cadrul procedurii.