Ne pare rău, nu putem găsi {{term}}. Vă rugăm să încercați din nou.

Săli de ședințe în Brisbane, 200 Mary Street

200 Mary Street, Mezzanine Level, Brisbane, Queensland, 4000

200 Mary Street is located only 125 metres from the Brisbane GPO, strategically located within Brisbane’s premier financial district known as ‘the Golden Triangle’. Situated on the Mezzanine Level and located in the CBD, the Centre provides the perfect co- working space, with ample open plan work spaces,hush zones, day offices and meeting rooms. The boardroom is fully equipped with the highest level of technology and can seat up to 20 people All options are available to be booked hourly, half day and full day.

200 Mary Street is immersed in Brisbane’s city life with everything at your doorstep, from key transport links to restaurants and bar as well as hotels. The centre is serviced by the City Cat service and Central Train Station, which is less than five minutes walk.

Mai multe
Rezervați acum

Săli de ședințe în Brisbane, 200 Mary Street

200 Mary Street, Mezzanine Level, Brisbane, Queensland, 4000

200 Mary Street is located only 125 metres from the Brisbane GPO, strategically located within Brisbane’s premier financial district known as ‘the Golden Triangle’. Situated on the Mezzanine Level and located in the CBD, the Centre provides the perfect co- working space, with ample open plan work spaces,hush zones, day offices and meeting rooms. The boardroom is fully equipped with the highest level of technology and can seat up to 20 people All options are available to be booked hourly, half day and full day.

200 Mary Street is immersed in Brisbane’s city life with everything at your doorstep, from key transport links to restaurants and bar as well as hotels. The centre is serviced by the City Cat service and Central Train Station, which is less than five minutes walk.

Ce este disponibil

07 3221 9382

  • Ecran complet
  • Indicații
  • Vizualizare hartă
Vedeți toate locațiile din Brisbane

Companie de încredere în întreaga lume

LinkedIn
Cigna
Accenture

De ce să alegeți o sală de întâlniri Regus?

Disponibil cu ora

Închiriați săli de ședințe pe oră, atât cât aveți nevoie.

Spațiu care poate fi personalizat

Schimbați configurația încăperii dvs. în funcție de scopul întâlnirii.

Rezervare simplă

Folosiți aplicația pentru a rezerva rapid săli de ședințe – nu trebuie să telefonați.

Gata de utilizat

Încăperea va fi deja pregătită pentru sosirea dvs.

Alegeți-vă spațiul de lucru

Săli de interviu - întâlniți posibilii candidați fără limitări pentru vizitatori

Săli de interviu

Întâlniți-vă cu potențialii candidați, fără să aveți o limită de invitați.

Săli de consiliu - săli de consiliu mari, complet mobilate, cu spațiu pentru 8-12 persoane

Sală de consiliu

Săli de consiliu cu spațiu pentru 8-12 persoane. Echipate cu mobilier premium.

Sală de formare - desfășurați evenimente de formare pentru compania dvs., fiind disponibile și servicii de catering

Cameră de training

Configurați spațiul pentru a desfășura evenimente de formare pentru compania dvs. Sunt disponibile servicii de catering.

Sală de conferințe - săli de conferințe mai spațioase pentru susținerea unor evenimente și conferințe de amploare redusă.

Sală de conferințe

Sălile noastre de conferință mai spațioase sunt perfecte pentru evenimente și conferințe de amploare redusă.

Tarifare all-inclusive

Achitați pe oră pentru o sală de ședințe complet echipată, inclusiv facilități, mobilier, internet de mare viteză și recepție cu personal.

Săli de ședințe după necesități, care pot fi închiriate pe oră și se plătește doar pentru facilitățile de care aveți nevoie

Folosiți după necesități

  • Închiriați pe oră și nu plătiți mai mult decât utilizați
  • Plătiți doar pentru facilitățile suplimentare de care aveți nevoie pentru fiecare ședință
Personalizați-vă sala de ședințe - organizați mobila și echipamentul conform cerințelor dvs.

Spațiu care poate fi personalizat

  • Organizați mobilierul și echipamentul după cerințele dvs.
  • Folosiți echipamentul nostru de prezentare și resursele pentru a vă facilita ședința
Săli de ședințe cu internet de mare viteză, WiFi inclus cu echipament telefonic după necesități

Tehnologie

  • Internet de mare viteză și Wi-Fi inclus
  • Echipament telefonic după necesități
Spații pentru întâlniri, inclusiv flipchart, whiteboard, ecrane AV și proiecte, dacă este nevoie

Facilități pentru întâlniri

  • Flipchart, tablă albă și markere, disponibile la nevoie
  • Ecrane AV și proiectoare disponibile
Recepție cu personal pentru întâmpinarea invitaților la sosire și pentru a ajuta la instalarea oricărui echipament AV necesar

Recepție cu personal

  • Personal profesional pentru a vă întâmpina invitații la sosire
  • Asistență la configurarea echipamentelor AV de care aveți nevoie
Rezervați acum

Mai multe moduri de lucru în Brisbane

Oferim mai mult decât spațiu de birouri

...

Săli profesionale în Brisbane, 200 Mary Street pentru a vă întâlni, pentru a vă instala, pentru a oferi cursuri de instruire și pentru a organiza interviuri

Sală de ședințe

Gata de lucru - spațiu configurat înainte să ajungeți - trebuie doar să vă prezentați și să începeți să lucrați

Birou de zi

Plătiți doar pentru ceea ce aveți nevoie - alegeți un abonament în funcție de spațiul pe care îl utilizați cel mai des

Lounge-uri de business

Adaptări pentru persoanele cu dizabilități}

Gestionați-vă spațiul de birouri prin intermediul aplicației Regus

Gestionați totul oriunde ați fi

Descărcați aplicația Regus de pe Apple App Store sau Google Play.

Descărcați aplicația Regus din Apple App Store      Descărcați aplicația Regus din Google Play Store

Să începem

Oricare ar fi afacerea sau bugetul dumneavoastră, vă vom ajuta să găsiți spațiul de lucru potrivit.

Să începem

Oricare ar fi afacerea sau bugetul dumneavoastră, vă vom ajuta să găsiți spațiul de lucru potrivit.