home Icon
  • Canada
  • Ottawa
home Icon

Săli de întâlniri în Ottawa

/Închiriați spațiu cu ora/Servicii complete
Sălile noastre de întâlniri în Ottawa vă oferă cadrul ideal pentru ședințe de lucru cu colegii, pentru a vă impresiona clienții sau pentru a organiza sesiuni de instruire eficiente. Spațiile noastre de întâlniri pot fi rezervate cu ora, cu ziua, iar echipa noastră de asistență din locație vă poate ajuta în orice moment.
Cum vă putem susține în Ottawa:
  • bullet IconSăli de instruire, spații pentru evenimente și locații pentru conferințe
  • bullet IconRezervați cu ora sau cu ziua
  • bullet IconSpații de coworking pentru utilizare la cerere, în funcție de nevoile dvs.
Rezervați acum
phone iconSau sunați-ne la+44 20 3839 9912

Spații de lucru flexibile, create conform cerințelor dumneavoastră

Opțiunile noastre flexibile și complet personalizabile de închiriere a birourilor sunt disponibile cu ora, cu ziua sau cât timp aveți nevoie.

Birouri private

O gamă largă de birouri gata de utilizare, complet echipate cu tot ce vă trebuie pentru a începe.

  • calendarPe lună sau pe an
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la $ 195 pe persoană pe lună

Birouri personalizate

Pentru situațiile în care accesul imediat nu este suficient. Personalizați toate aspectele spațiului dvs., inclusiv mobilierul și brandingul.

  • brandPe lună sau pe an și personalizat
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la $ 195 pe persoană pe lună

Birouri de zi

Un spațiu profesionist de birouri, la cerere. Perfect atunci când trebuie să vă concentrați asupra activității.

  • 24 hour accessPe oră sau pe zi
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la $ 69 pe zi

Abonament de membru Birou

Acces flexibil la birourile de zi, oriunde și oricând aveți nevoie, în mii de locații din lumea întreagă.

  • Flexible payment5, 10 sau un număr nelimitat de zile pe lună
De la $ 279 pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Rezervați pentru o zi mese de birou prin rotație sau un spațiu dedicat pentru birouri, alegând din mii de locații.

Birou dedicat

Închiriați câte birouri vă trebuie, într-un spațiu pentru birouri comun și dinamic. Sunt incluse opțiunile pentru adresa de afaceri și depozitare.

  • Office deskSpațiu de lucru permanent rezervat
De la $ 169 pe persoană pe lună

O zi de coworking

Acces la cerere la spații de coworking care vă inspiră, rezervate într-o zonă de lucru deschisă, mereu la dispoziție atunci când aveți nevoie de un birou.

  • 24 hour accessOcupați o masă de birou prin rotație, disponibilă cu ora sau cu ziua
De la $ 29 pe zi

Abonament de coworking

Aveți nevoie cu regularitate de o masă de lucru prin rotație? Închiriați un birou timp de 5, 10 sau un număr nelimitat de zile pe lună.

  • Flexible paymentOcupați o masă de birou prin rotație, ori de câte ori aveți nevoie
De la $ 149 pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Indiferent dacă prezența dvs. va fi virtuală sau fizică, vă putem oferi un pachet care să corespundă cerințelor afacerii dvs.

Adresă de afaceri

Folosind o adresă virtuală pentru compania dvs., în oricare dintre cele peste 4000 de locații ale noastre, vă dezvoltați afacerea și vă îmbunătățiți credibilitatea.

  • GlobalO prezență virtuală oriunde
De la $ 75 pe lună

Birou virtual

O adresă de afaceri prestigioasă, cu serviciu de preluare a apelurilor telefonice, un recepționist virtual și acces la rețeaua noastră globală de business lounge-uri.

  • Spații de birouPachetul nostru cel mai popular
De la $ 179 pe lună

Birou virtual plus

Toate acestea sunt incluse în pachetul nostru pentru birouri virtuale, plus accesul la sălile de întâlniri și 5 zile pe lună pentru spații de birouri.

  • Calitatea de membruPachetul nostru cel mai cuprinzător
De la $ 265 pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Săli de întâlniri pentru orice scop, oriunde în lume. Disponibile cu ora, cu ziua – sau cât timp aveți nevoie.

Sală de întâlniri

Locurile perfecte pentru întâlnire, colaborare și interviuri. Disponibile cu ora, cu servicii oferite de echipa noastră din locație.

  • Întrebați acumPeste 10.000 din care puteți alege
De la $ 29 pe oră

Săli de interviu

Spații profesioniste private, pentru intervievarea candidaților, evaluările anuale sau coordonarea unui grup de cercetare.

  • TeamsFaceți impresia corectă
De la $ 29 pe oră

Sală de formare

Perfecte dacă aveți nevoie de un spațiu special echipat cu birouri, table albe și ecrane pentru sesiunile de instruire.

  • No capitalEchipate pentru sesiuni de instruire
De la $ 29 pe oră

Săli de consiliu

Un spațiu profesionist de birouri, la cerere. Perfect atunci când trebuie să vă concentrați asupra activității.

  • TeamsSpații pentru a impresiona
De la $ 29 pe oră

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți

Săli de întâlniri în Ottawa

    396 Cooper St

    396 Cooper St. 4th Floor, Ottawa, ON, K2P 0G8, CAN

    Hit new targets with flexible workspace at 396 Cooper Street, Ottawa. Work where culture and commerce thrive together from the heart of lively Centretown, neighbouring federal departments, management consultancies, and lifestyle brands.

    Unleash your creativity and uncover new ideas in stylish offices and comfortable meeting rooms. When it’s time to switch off, step into the streets of Centretown to unwind. With all sorts of restaurants, bars, and cultural attractions a short walk away, you’re spoilt for choice.

    Birouri private de la$ 209/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de la$ 69/ziRezervați acum

    116 Lisgar St

    116 Lisgar St 6th Floor, Ottawa, ON, K2P 0C2, CAN

    Make the presence of your business known with office space in a prominent location across the street from Ottawa City Hall and the Ontario Provincial Court House. This central location is a hub for public services, technology, healthcare and tourism. It’s also incredibly easy to reach. The workspace is a 2-minute walk from Nepean bus stop, an 11-minute walk from Ouest Light rail station and just a 20-minute’ drive from Ottawa train station. If you travel domestically for work or welcome clients from overseas, Ottawa Macdonald-Cartier International Airport is just a 20-minute drive away. Whatever the scale of your operation, you’ll find everything your business needs to thrive.

    Head up to the 6th floor and you’ll find a workspace that provides you with flexibility to work in a way that suits you. Work in collaborative, open-plan coworking spaces or move to one of our private offices to discuss confidential matters, or simply to find focus. Bring people and teams together in person, or virtually, in stylish meeting rooms fitted with state-of-the-art videoconferencing technology. Socialise with colleagues and network with fellow professionals over a barista-brewed coffee in our communal kitchen and communal spaces. Entertain clients after work in one of Ottawa’s finest restaurants or take in the vibrant and diverse culture of neighbourhoods near Lisgar St.

    Birouri private de la$ 289/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de la$ 89/ziRezervați acum

    66 Slater Street

    135 Laurier Avenue West, Ottawa, ON, K1P 5J2, CAN

    Corner the market with this great place to do business in downtown Ottawa

    Stand out from the crowd when you relocate your business to this high-profile corner plot in the heart of downtown Ottawa in Ontario, Canada. This 23-story high-rise with no less than seven elevators and extensive secure underground parking has views across to Parliament Hill which never fail to impress. Meanwhile, a two story shared lobby floods this communal area with light, delivering the wow factor to your clients and guests from the moment they step inside.

    Sharing our multi-tenanted 66 Slater Street workspace will have you rubbing shoulders with major players from a range of industries, chatting over a coffee or in the kitchen, while the building’s redesign to incorporate numerous communal areas and meeting rooms makes coworking a breeze. Five full floors of accommodation are available on levels two to six, as well as some of the ground floor – that’s almost 7,000 square metres in total. Just a few short steps away from planned LRT stations scheduled to start running in 2019, it couldn’t be better located, while virtual office solutions are available on request as well.

    Birouri private de la$ 295/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de la$ 109/ziRezervați acum

    116 Albert Street

    116 Albert Street Suites 200 & 300, Ottawa, ON, K1P 5G3, CAN

    Place your business at the heart of Ottawa in our impressive 116 Albert Street offices. Positioned on the corner of two of the capital’s busiest streets, you’re at the centre of the city’s financial area here.

    Work productively in stylish interiors and relax on the comfortable sofas in our sociable break-out spaces. After a productive day of meetings, treat clients to a show at the nearby National Arts Centre.

    Birouri private de la$ 205/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de la$ 79/ziRezervați acum

    Pachete pentru birouri pentru acces regulat.

    Abonamentele noastre pentru birouri vă oferă acces la locațiile din toate municipiile și orașele importante. Cu prețuri mici și termeni flexibili.

    Spații de birouri (prețuri lunare)

    5 zile$ 279 pe lună
    10 zile$ 425 pe lună
    30 de zile$ 709 pe lună

    În Ottawa totul este sub control

    Close to Montreal and the US border, Ottawa is ideal for hosting clients and colleagues from Canada and America. Pitch, train and present in our fully-equipped meeting rooms, ideal for any business event.

    Săli de întâlniri în Ottawa convenabile pentru dvs.
    Tap into Ottawa’s diverse industries in our vibrant coworking communities. Connect and collaborate with like-minded individuals in our modern, bright coworking spaces. Drop in and hot-desk, or reserve a dedicated desk to call your own in our open plan spaces and shared offices. Relax in our comfortable break-out spaces when you’re not at your desk and recharge courtesy of a fully stocked kitchen.
    Explorați alte zone în Ottawa
    Săli de întâlniri în Downtown Ottawa (3)
    Sau explorați toată rețeaua de săli de întâlniri în Canada .

    Răspunsuri la întrebările dumneavoastră despre sălile de întâlniri în Ottawa

    Echipa noastră este gata să vă răspundă la întrebări.
    Închiriați o sală de întâlniri în Ottawa de la minimum $ 29 până la $ 55 pe oră, pentru opțiunea noastră Premium. Sălile noastre de întâlniri vă oferă tot ce vă trebuie pentru a găzdui o întâlnire productivă și pot fi rezervate cu ora sau cu ziua. Le puteți utiliza în funcție de cerințele dvs.: ca sală de conferințe, sală de consiliu, sală pentru interviuri sau sală de instruire.
    Toate sălile noastre de întâlniri sunt disponibile cu ora și cu ziua. Deci, dacă doriți să închiriați un spațiu de întâlniri pentru o zi, vă putem ajuta să găsiți locul perfect în în Ottawa.
    Găsiți spațiul ideal pentru următorul eveniment în Ottawa cu gama noastră variată de săli de întâlniri. Avem o gamă largă de săli pentru conferințe, interviuri și instruire în centrele noastre, echipate cu cea mai recentă tehnologie, rețele Wi Fi de mare viteză și echipe de asistență în locație pentru a ne asigura că întâlnirea dvs. se va desfășura fără probleme.
    Da, puteți rezerva o sală de întâlniri de la minimum de o oră până la o săptămână întreagă în centrele noastre de afaceri din în Ottawa. Este suficient rezervați online, prin telefon sau prin intermediul aplicației Regus.
    Vă recomandăm să rezervați anticipat sala de întâlniri, pentru a vă asigura că există un spațiu disponibil pentru dvs. și invitații dvs. Atunci când rezervați anticipat, aveți, de asemenea, opțiunea de a personaliza amenajarea sălii și de a stabili orice cerințe privind cateringul sau băuturile răcoritoare.
    Sălile noastre sunt complet echipate cu mobilier modern și echipament de videoconferințe, astfel încât puteți să vă prezentați și să începeți. De asemenea, putem include în spațiul dvs. whiteboarduri, flipcharturi, ecrane AV și proiectoare, dacă aveți nevoie de acestea.
    La Regus, sălile noastre de întâlniri sunt disponibile cu ora, asigurându-vă că veți plăti doar pentru timpul și spațiul de care aveți nevoie.
    Dacă întâlnirea durează mai mult decât era stabilit, puteți extinde rezervarea sălii cu o oră, în funcție de disponibilitate. Discutați cu echipa noastră din locație și vom încerca să vă modificăm rezervarea, pentru a vă satisface noile cerințe.

    * Toate prețurile menționate sunt valabile la momentul solicitării informațiilor, în baza unor contracte cu durata de 24 de luni. Prețurile pot fi modificate și vor varia în funcție de produsele și serviciile anume selectate. Prețurile pentru spații de birouri și de coworking sunt pe persoană pe lună și depind de disponibilitate. Se aplică Termeni și condiții specifice.