home Icon
  • Germania
  • Düsseldorf
home Icon

Săli de întâlniri în Dusseldorf

/Închiriați spațiu cu ora/Servicii complete
Sălile noastre de întâlniri în Dusseldorf vă oferă cadrul ideal pentru ședințe de lucru cu colegii, pentru a vă impresiona clienții sau pentru a organiza sesiuni de instruire eficiente. Spațiile noastre de întâlniri pot fi rezervate cu ora, cu ziua, iar echipa noastră de asistență din locație vă poate ajuta în orice moment.
Cum vă putem susține în Dusseldorf:
  • bullet IconSăli de instruire, spații pentru evenimente și locații pentru conferințe
  • bullet IconRezervați cu ora sau cu ziua
  • bullet IconSpații de coworking pentru utilizare la cerere, în funcție de nevoile dvs.
Rezervați acum
phone iconSau sunați-ne la+44 800 756 2918

Spații de lucru flexibile, create conform cerințelor dumneavoastră

Opțiunile noastre flexibile și complet personalizabile de închiriere a birourilor sunt disponibile cu ora, cu ziua sau cât timp aveți nevoie.

Birouri private

O gamă largă de birouri gata de utilizare, complet echipate cu tot ce vă trebuie pentru a începe.

  • calendarPe lună sau pe an
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la € 215 pe persoană pe lună

Birouri personalizate

Pentru situațiile în care accesul imediat nu este suficient. Personalizați toate aspectele spațiului dvs., inclusiv mobilierul și brandingul.

  • brandPe lună sau pe an și personalizat
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la € 215 pe persoană pe lună

Birouri de zi

Un spațiu profesionist de birouri, la cerere. Perfect atunci când trebuie să vă concentrați asupra activității.

  • 24 hour accessPe oră sau pe zi
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la € 65 pe zi

Abonament de membru Birou

Acces flexibil la birourile de zi, oriunde și oricând aveți nevoie, în mii de locații din lumea întreagă.

  • Flexible payment5, 10 sau un număr nelimitat de zile pe lună
De la € 169 pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Rezervați pentru o zi mese de birou prin rotație sau un spațiu dedicat pentru birouri, alegând din mii de locații.

Birou dedicat

Închiriați câte birouri vă trebuie, într-un spațiu pentru birouri comun și dinamic. Sunt incluse opțiunile pentru adresa de afaceri și depozitare.

  • Office deskSpațiu de lucru permanent rezervat
De la € 199 pe persoană pe lună

O zi de coworking

Acces la cerere la spații de coworking care vă inspiră, rezervate într-o zonă de lucru deschisă, mereu la dispoziție atunci când aveți nevoie de un birou.

  • 24 hour accessOcupați o masă de birou prin rotație, disponibilă cu ora sau cu ziua
De la € 35 pe zi

Abonament de coworking

Aveți nevoie cu regularitate de o masă de lucru prin rotație? Închiriați un birou timp de 5, 10 sau un număr nelimitat de zile pe lună.

  • Flexible paymentOcupați o masă de birou prin rotație, ori de câte ori aveți nevoie
De la € 99 pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Indiferent dacă prezența dvs. va fi virtuală sau fizică, vă putem oferi un pachet care să corespundă cerințelor afacerii dvs.

Adresă de afaceri

Folosind o adresă virtuală pentru compania dvs., în oricare dintre cele peste 4000 de locații ale noastre, vă dezvoltați afacerea și vă îmbunătățiți credibilitatea.

  • GlobalO prezență virtuală oriunde
De la € 75 pe lună

Birou virtual

O adresă de afaceri prestigioasă, cu serviciu de preluare a apelurilor telefonice, un recepționist virtual și acces la rețeaua noastră globală de business lounge-uri.

  • Spații de birouPachetul nostru cel mai popular
De la € 159 pe lună

Birou virtual plus

Toate acestea sunt incluse în pachetul nostru pentru birouri virtuale, plus accesul la sălile de întâlniri și 5 zile pe lună pentru spații de birouri.

  • Calitatea de membruPachetul nostru cel mai cuprinzător
De la € 279 pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Săli de întâlniri pentru orice scop, oriunde în lume. Disponibile cu ora, cu ziua – sau cât timp aveți nevoie.

Sală de întâlniri

Locurile perfecte pentru întâlnire, colaborare și interviuri. Disponibile cu ora, cu servicii oferite de echipa noastră din locație.

  • Întrebați acumPeste 10.000 din care puteți alege
De la € 25 pe oră

Săli de interviu

Spații profesioniste private, pentru intervievarea candidaților, evaluările anuale sau coordonarea unui grup de cercetare.

  • TeamsFaceți impresia corectă
De la € 25 pe oră

Sală de formare

Perfecte dacă aveți nevoie de un spațiu special echipat cu birouri, table albe și ecrane pentru sesiunile de instruire.

  • No capitalEchipate pentru sesiuni de instruire
De la € 25 pe oră

Săli de consiliu

Un spațiu profesionist de birouri, la cerere. Perfect atunci când trebuie să vă concentrați asupra activității.

  • TeamsSpații pentru a impresiona
De la € 25 pe oră

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți

Săli de întâlniri în Dusseldorf

    Andreasquartier

    Neubrueckstrasse 1, Dusseldorf, 40213, DEU

    Benefit your business with stylish and modern office space that is perfectly tailored to your needs in a leading business centre in the heart of Düsseldorf's old town. Find inspiration in this warm and inviting environment. Commute easily to your workspace by walking five minutes to D-Heinrich-Heine-Allee U bus stop or Heinrich-Heine-Allee U-Bahnhof tram stop. Take your ideas around the world, or welcome visiting clients at Düsseldorf International Airport which is around a 15-minute drive away. Whether you want to jump on an hour-long call or are looking for a long-term base for your business, you’ll find what you need here.

    Work in a place that stimulates your creativity and productivity and where you can connect with other inspiring companies and make valuable contacts. Make the most of conference rooms, private and shared offices and a large open work area, all of which ensure a smooth working environment. Rely on our friendly team who are always on hand and happy to help should you need anything throughout the workday. Relax on your lunch break and take your mind off busy projects with a short walk along the banks of the Rhine River. Entertain clients after work with dinner in one of the surrounding restaurants.

    Birouri private de la€ 585/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de la€ 139/ziRezervați acum

    Heinrich Heine

    Breite Strasse 3, Dusseldorf, 40213, DEU

    Everything about Breite Straße 3 oozes kerb appeal, from its good looks to its prime location. The sleek sandstone and glass façade is designed by renowned architect Hadi Teherani – the man behind Frankfurt’s Spin Tower. And it’s in the heart of the banking district, on Breite Straße – just 200m from Königsallee, the canalside boulevard which is home to cosy cafés and luxury boutiques. Breite Straße 3 is fully equipped with the latest technology to allow your business to thrive, whether you’re looking for private offices, communal spaces or to hire a meeting room in Düsseldorf. You’ll find what you need in the flexible workspaces across six storeys, flooded with natural light through the floor-to-ceiling windows.

    Connect to the super-fast, reliable Wi-Fi, and be inspired by our community of like-minded entrepreneurs. The rooftop terrace is perfect for networking and watching the sunset while sipping after-work drinks. An easy stroll takes you to the daily street food market at Carlsplatz, the K20 modern art museum or the Hofgarten and Spee'scher Graben Parks. Breite Straße 3 also has excellent transport links, with Benrather Straße bus stop and subway and the Heinrich-Heine-Alee bus, tram and subway station all just two minutes away. Düsseldorf Central Train Station is a 15-minute walk.

    Birouri private de la€ 419/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de la€ 99/ziRezervați acum

    Koe-Bogen

    Koenigsallee 2b 5th floor, Dusseldorf, 40212, DEU

    Take your place in the premium Kö-Bogen in the heart of Dusseldorf's bustling city centre. One of Germany's most prestigious business addresses, this elegant building boasts a fluid white stone and glass façade and beautifully landscaped surroundings.

    Welcome visitors at the private Koenigsallee entrance to the grand foyer and impress them with stunning views across the historic city from the roof terrace. When it comes to entertaining, some of the city's finest restaurants are just a short walk away.

    Birouri private de la€ 479/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de la€ 129/ziRezervați acum

    Koenigsallee 92a

    Königsallee 92a 4th floor, Dusseldorf, 40212, DEU

    Take your place in the premium Kö-Bogen in the heart of Dusseldorf's bustling city centre. One of Germany's most prestigious business addresses, this elegant building boasts a fluid white stone and glass façade and beautifully landscaped surroundings.

    Welcome visitors at the private Koenigsallee 92A entrance to the grand foyer and impress them with stunning views across the historic city from the roof terrace. When it comes to entertaining, some of the city's finest restaurants are just a short walk away.

    Birouri private de la€ 419/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de la€ 99/ziRezervați acum

    Pachete pentru birouri pentru acces regulat.

    Abonamentele noastre pentru birouri vă oferă acces la locațiile din toate municipiile și orașele importante. Cu prețuri mici și termeni flexibili.

    Spații de birouri (prețuri lunare)

    5 zile€ 169 pe lună
    10 zile€ 235 pe lună
    30 de zile€ 385 pe lună

    În Düsseldorf totul este sub control

    With three harbours on the Rhine and housing one of Germany’s busiest airports, Düsseldorf is an ever-popular meeting spot. Host, pitch and train in a professional environment at one of our well-equipped Rhine-Ruhr workspaces.

    Săli de întâlniri în Dusseldorf convenabile pentru dvs.
    Host your next business gathering at a modern meeting room in well-connected Düsseldorf. Book a space easily through our app, and tailor the layout to match the size and style of your meeting. Count on a professional welcome for your guests from our friendly reception team, and get any admin or tech support you need to make your session a success.
    Sau explorați toată rețeaua de săli de întâlniri în Germania .

    Răspunsuri la întrebările dumneavoastră despre sălile de întâlniri în Dusseldorf

    Echipa noastră este gata să vă răspundă la întrebări.
    Închiriați o sală de întâlniri în Dusseldorf de la minimum € 25 până la € 45 pe oră, pentru opțiunea noastră Premium. Sălile noastre de întâlniri vă oferă tot ce vă trebuie pentru a găzdui o întâlnire productivă și pot fi rezervate cu ora sau cu ziua. Le puteți utiliza în funcție de cerințele dvs.: ca sală de conferințe, sală de consiliu, sală pentru interviuri sau sală de instruire.
    Toate sălile noastre de întâlniri sunt disponibile cu ora și cu ziua. Deci, dacă doriți să închiriați un spațiu de întâlniri pentru o zi, vă putem ajuta să găsiți locul perfect în în Dusseldorf.
    Găsiți spațiul ideal pentru următorul eveniment în Dusseldorf cu gama noastră variată de săli de întâlniri. Avem o gamă largă de săli pentru conferințe, interviuri și instruire în centrele noastre, echipate cu cea mai recentă tehnologie, rețele Wi Fi de mare viteză și echipe de asistență în locație pentru a ne asigura că întâlnirea dvs. se va desfășura fără probleme.
    Da, puteți rezerva o sală de întâlniri de la minimum de o oră până la o săptămână întreagă în centrele noastre de afaceri din în Dusseldorf. Este suficient rezervați online, prin telefon sau prin intermediul aplicației Regus.
    Vă recomandăm să rezervați anticipat sala de întâlniri, pentru a vă asigura că există un spațiu disponibil pentru dvs. și invitații dvs. Atunci când rezervați anticipat, aveți, de asemenea, opțiunea de a personaliza amenajarea sălii și de a stabili orice cerințe privind cateringul sau băuturile răcoritoare.
    Sălile noastre sunt complet echipate cu mobilier modern și echipament de videoconferințe, astfel încât puteți să vă prezentați și să începeți. De asemenea, putem include în spațiul dvs. whiteboarduri, flipcharturi, ecrane AV și proiectoare, dacă aveți nevoie de acestea.
    La Regus, sălile noastre de întâlniri sunt disponibile cu ora, asigurându-vă că veți plăti doar pentru timpul și spațiul de care aveți nevoie.
    Dacă întâlnirea durează mai mult decât era stabilit, puteți extinde rezervarea sălii cu o oră, în funcție de disponibilitate. Discutați cu echipa noastră din locație și vom încerca să vă modificăm rezervarea, pentru a vă satisface noile cerințe.

    * Toate prețurile menționate sunt valabile la momentul solicitării informațiilor, în baza unor contracte cu durata de 24 de luni. Prețurile pot fi modificate și vor varia în funcție de produsele și serviciile anume selectate. Prețurile pentru spații de birouri și de coworking sunt pe persoană pe lună și depind de disponibilitate. Se aplică Termeni și condiții specifice.