Ne pare rău, nu putem găsi {{term}}. Vă rugăm să încercați din nou.

Săli de ședințe în Dusseldorf, Andreas Quartier

Ratinger Strasse 9, Andreasquartier, Ground floor, 1st, 2nd, 3rd floor, 40213 Dusseldorf

Redefining the work. This is the reason why we have cultivated a community of thinkers, achievers and imagineers. Our center is located in the Andreasquartier where you will find the rooms in the perfect size for you and your team. Get an entire network of mobile workstations and a packed calendar of business events, speeches, and network events. Come and get to know us personally. The first delicious coffee goes on us.

  • Historic district of Dusseldorf
  • Office space with flexible contracts
  • Perfectly sized environment for you and your team
  • Meeting rooms for your creativity
  • Meet new people without leaving the office
Mai multe
Rezervați acum

Săli de ședințe în Dusseldorf, Andreas Quartier

Ratinger Strasse 9, Andreasquartier, Ground floor, 1st, 2nd, 3rd floor, 40213 Dusseldorf

Redefining the work. This is the reason why we have cultivated a community of thinkers, achievers and imagineers. Our center is located in the Andreasquartier where you will find the rooms in the perfect size for you and your team. Get an entire network of mobile workstations and a packed calendar of business events, speeches, and network events. Come and get to know us personally. The first delicious coffee goes on us.

  • Historic district of Dusseldorf
  • Office space with flexible contracts
  • Perfectly sized environment for you and your team
  • Meeting rooms for your creativity
  • Meet new people without leaving the office
Ce este disponibil

+49211 5408 5200

  • Ecran complet
  • Indicații
  • Vizualizare hartă
Vedeți toate locațiile din Dusseldorf

Companie de încredere în întreaga lume

LinkedIn
Cigna
Accenture

De ce să alegeți o sală de întâlniri Regus?

Disponibil cu ora

Închiriați săli de ședințe pe oră, atât cât aveți nevoie.

Spațiu care poate fi personalizat

Schimbați configurația încăperii dvs. în funcție de scopul întâlnirii.

Rezervare simplă

Folosiți aplicația pentru a rezerva rapid săli de ședințe – nu trebuie să telefonați.

Gata de utilizat

Încăperea va fi deja pregătită pentru sosirea dvs.

Alegeți-vă spațiul de lucru

Săli de interviu - întâlniți posibilii candidați fără limitări pentru vizitatori

Săli de interviu

Întâlniți-vă cu potențialii candidați, fără să aveți o limită de invitați.

Săli de consiliu - săli de consiliu mari, complet mobilate, cu spațiu pentru 8-12 persoane

Sală de consiliu

Săli de consiliu cu spațiu pentru 8-12 persoane. Echipate cu mobilier premium.

Sală de formare - desfășurați evenimente de formare pentru compania dvs., fiind disponibile și servicii de catering

Cameră de training

Configurați spațiul pentru a desfășura evenimente de formare pentru compania dvs. Sunt disponibile servicii de catering.

Sală de conferințe - săli de conferințe mai spațioase pentru susținerea unor evenimente și conferințe de amploare redusă.

Sală de conferințe

Sălile noastre de conferință mai spațioase sunt perfecte pentru evenimente și conferințe de amploare redusă.

Tarifare all-inclusive

Achitați pe oră pentru o sală de ședințe complet echipată, inclusiv facilități, mobilier, internet de mare viteză și recepție cu personal.

Săli de ședințe după necesități, care pot fi închiriate pe oră și se plătește doar pentru facilitățile de care aveți nevoie

Folosiți după necesități

  • Închiriați pe oră și nu plătiți mai mult decât utilizați
  • Plătiți doar pentru facilitățile suplimentare de care aveți nevoie pentru fiecare ședință
Personalizați-vă sala de ședințe - organizați mobila și echipamentul conform cerințelor dvs.

Spațiu care poate fi personalizat

  • Organizați mobilierul și echipamentul după cerințele dvs.
  • Folosiți echipamentul nostru de prezentare și resursele pentru a vă facilita ședința
Săli de ședințe cu internet de mare viteză, WiFi inclus cu echipament telefonic după necesități

Tehnologie

  • Internet de mare viteză și Wi-Fi inclus
  • Echipament telefonic după necesități
Spații pentru întâlniri, inclusiv flipchart, whiteboard, ecrane AV și proiecte, dacă este nevoie

Facilități pentru întâlniri

  • Flipchart, tablă albă și markere, disponibile la nevoie
  • Ecrane AV și proiectoare disponibile
Recepție cu personal pentru întâmpinarea invitaților la sosire și pentru a ajuta la instalarea oricărui echipament AV necesar

Recepție cu personal

  • Personal profesional pentru a vă întâmpina invitații la sosire
  • Asistență la configurarea echipamentelor AV de care aveți nevoie
Rezervați acum

Mai multe moduri de lucru în Dusseldorf

Oferim mai mult decât spațiu de birouri

...

Săli profesionale în Dusseldorf, Andreas Quartier pentru a vă întâlni, pentru a vă instala, pentru a oferi cursuri de instruire și pentru a organiza interviuri

Sală de ședințe

Gata de lucru - spațiu configurat înainte să ajungeți - trebuie doar să vă prezentați și să începeți să lucrați

Birou de zi

Plătiți doar pentru ceea ce aveți nevoie - alegeți un abonament în funcție de spațiul pe care îl utilizați cel mai des

Lounge-uri de business

Adaptări pentru persoanele cu dizabilități}

Gestionați-vă spațiul de birouri prin intermediul aplicației Regus

Gestionați totul oriunde ați fi

Descărcați aplicația Regus de pe Apple App Store sau Google Play.

Descărcați aplicația Regus din Apple App Store      Descărcați aplicația Regus din Google Play Store

Să începem

Oricare ar fi afacerea sau bugetul dumneavoastră, vă vom ajuta să găsiți spațiul de lucru potrivit.

Să începem

Oricare ar fi afacerea sau bugetul dumneavoastră, vă vom ajuta să găsiți spațiul de lucru potrivit.