home Icon
  • Germania
  • Heidelberg
home Icon

Săli de întâlniri în Heidelberg

/Închiriați spațiu cu ora/Servicii complete
Sălile noastre de întâlniri în Heidelberg vă oferă cadrul ideal pentru ședințe de lucru cu colegii, pentru a vă impresiona clienții sau pentru a organiza sesiuni de instruire eficiente. Spațiile noastre de întâlniri pot fi rezervate cu ora, cu ziua, iar echipa noastră de asistență din locație vă poate ajuta în orice moment.
Cum vă putem susține în Heidelberg:
  • bullet IconSăli de instruire, spații pentru evenimente și locații pentru conferințe
  • bullet IconRezervați cu ora sau cu ziua
  • bullet IconSpații de coworking pentru utilizare la cerere, în funcție de nevoile dvs.
Rezervați acum
phone iconSau sunați-ne la+44 20 3839 9912

Spații de lucru flexibile, create conform cerințelor dumneavoastră

Opțiunile noastre flexibile și complet personalizabile de închiriere a birourilor sunt disponibile cu ora, cu ziua sau cât timp aveți nevoie.

Birouri private

O gamă largă de birouri gata de utilizare, complet echipate cu tot ce vă trebuie pentru a începe.

  • calendarPe lună sau pe an
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la € 295 pe persoană pe lună

Birouri personalizate

Pentru situațiile în care accesul imediat nu este suficient. Personalizați toate aspectele spațiului dvs., inclusiv mobilierul și brandingul.

  • brandPe lună sau pe an și personalizat
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la € 295 pe persoană pe lună

Birouri de zi

Un spațiu profesionist de birouri, la cerere. Perfect atunci când trebuie să vă concentrați asupra activității.

  • 24 hour accessPe oră sau pe zi
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la € 89 pe zi

Abonament de membru Birou

Acces flexibil la birourile de zi, oriunde și oricând aveți nevoie, în mii de locații din lumea întreagă.

  • Flexible payment5, 10 sau un număr nelimitat de zile pe lună
De la € 169 pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Rezervați pentru o zi mese de birou prin rotație sau un spațiu dedicat pentru birouri, alegând din mii de locații.

Birou dedicat

Închiriați câte birouri vă trebuie, într-un spațiu pentru birouri comun și dinamic. Sunt incluse opțiunile pentru adresa de afaceri și depozitare.

  • Office deskSpațiu de lucru permanent rezervat
De la € 279 pe persoană pe lună

O zi de coworking

Acces la cerere la spații de coworking care vă inspiră, rezervate într-o zonă de lucru deschisă, mereu la dispoziție atunci când aveți nevoie de un birou.

  • 24 hour accessOcupați o masă de birou prin rotație, disponibilă cu ora sau cu ziua
De la € 45 pe zi

Abonament de coworking

Aveți nevoie cu regularitate de o masă de lucru prin rotație? Închiriați un birou timp de 5, 10 sau un număr nelimitat de zile pe lună.

  • Flexible paymentOcupați o masă de birou prin rotație, ori de câte ori aveți nevoie
De la € 99 pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Indiferent dacă prezența dvs. va fi virtuală sau fizică, vă putem oferi un pachet care să corespundă cerințelor afacerii dvs.

Adresă de afaceri

Folosind o adresă virtuală pentru compania dvs., în oricare dintre cele peste 4000 de locații ale noastre, vă dezvoltați afacerea și vă îmbunătățiți credibilitatea.

  • GlobalO prezență virtuală oriunde
De la € 85 pe lună

Birou virtual

O adresă de afaceri prestigioasă, cu serviciu de preluare a apelurilor telefonice, un recepționist virtual și acces la rețeaua noastră globală de business lounge-uri.

  • Spații de birouPachetul nostru cel mai popular
De la € 175 pe lună

Birou virtual plus

Toate acestea sunt incluse în pachetul nostru pentru birouri virtuale, plus accesul la sălile de întâlniri și 5 zile pe lună pentru spații de birouri.

  • Calitatea de membruPachetul nostru cel mai cuprinzător
De la € 309 pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Săli de întâlniri pentru orice scop, oriunde în lume. Disponibile cu ora, cu ziua – sau cât timp aveți nevoie.

Sală de întâlniri

Locurile perfecte pentru întâlnire, colaborare și interviuri. Disponibile cu ora, cu servicii oferite de echipa noastră din locație.

  • Întrebați acumPeste 10.000 din care puteți alege
De la € 19 pe oră

Săli de interviu

Spații profesioniste private, pentru intervievarea candidaților, evaluările anuale sau coordonarea unui grup de cercetare.

  • TeamsFaceți impresia corectă
De la € 19 pe oră

Sală de formare

Perfecte dacă aveți nevoie de un spațiu special echipat cu birouri, table albe și ecrane pentru sesiunile de instruire.

  • No capitalEchipate pentru sesiuni de instruire
De la € 19 pe oră

Săli de consiliu

Un spațiu profesionist de birouri, la cerere. Perfect atunci când trebuie să vă concentrați asupra activității.

  • TeamsSpații pentru a impresiona
De la € 19 pe oră

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți

Săli de întâlniri în Heidelberg

    Stadttor Ost

    Rudolf-Diesel-Strasse 11, Heidelberg, 69115, DEU

    Build a home in the business belt of Heidelberg at our contemporary Stadttor Ost workspace. Enjoy direct access to the city centre with tram and train stations, or park up on-site when driving in.

    Modern furnishings make a stylish and comfortable environment to get down to business, while large windows fill the office with natural light. Grab lunch at nearby cafes and later on, halle02 is only a 10-minute walk away to enjoy a concert.

    Birouri private de la€ 295/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de la€ 89/ziRezervați acum

    Partnerport Walldorf

    Altrottstr.31, Walldorf, 69190, DEU

    Find a professional home for your company alongside IT and business support entrepreneurs, near the famous university town Heidelberg. Enter Partnerport Walldorf through an eye-catching circular tower to reach modern, top-floor workspaces.

    Let your creativity flow in bright and spacious surroundings and relax at the business lounge or coffee bar. There’s a handy dry cleaners and residential facilities on-site, plus cafes just steps away for lunch. And after work, there’s nearby Astor Park to enjoy, or local restaurants from Chinese to Indian.

    Birouri private de la€ 335/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de la€ 89/ziRezervați acum

    Pachete pentru birouri pentru acces regulat.

    Abonamentele noastre pentru birouri vă oferă acces la locațiile din toate municipiile și orașele importante. Cu prețuri mici și termeni flexibili.

    Spații de birouri (prețuri lunare)

    5 zile€ 169 pe lună
    10 zile€ 235 pe lună
    30 de zile€ 385 pe lună

    În Heidelberg totul este sub control

    In the heart of the Rhine-Neckar economic powerhouse and with excellent transport connections, Heidelberg is an ideal business destination. Book one of our flexible meeting rooms in the city for your company's next business gathering.

    Săli de întâlniri în Heidelberg convenabile pentru dvs.
    Clients will be delighted to join you in the historic city of Heidelberg. Our modern meeting rooms are the ideal environment to pitch your ideas and plans. Book by the hour or have your own private space tailored to your exact needs. Use flat-screen TVs, projectors and videoconferencing as needed. And while you focus on what's important, our experienced on-site team will provide any background support you need.
    Sau explorați toată rețeaua de săli de întâlniri în Germania .

    Răspunsuri la întrebările dumneavoastră despre sălile de întâlniri în Heidelberg

    Echipa noastră este gata să vă răspundă la întrebări.
    Cu două locații ale centrelor de afaceri în în Heidelberg, este ușor să găsiți un spațiu de întâlniri flexibil și accesibil pentru a vă găzdui lansările, prezentările și interviurile. Prețurile cu care puteți închiria sălile noastre de întâlniri variază de la  € 19 la € 25 pe oră, pentru opțiunea noastră Premium.
    Toate sălile noastre de întâlniri sunt disponibile cu ora și cu ziua. Deci, dacă doriți să închiriați un spațiu de întâlniri pentru o zi, vă putem ajuta să găsiți locul perfect în în Heidelberg.
    Găsiți spațiul ideal pentru următorul eveniment în Heidelberg cu gama noastră variată de săli de întâlniri. Avem o gamă largă de săli pentru conferințe, interviuri și instruire în centrele noastre, echipate cu cea mai recentă tehnologie, rețele Wi Fi de mare viteză și echipe de asistență în locație pentru a ne asigura că întâlnirea dvs. se va desfășura fără probleme.
    Da, puteți rezerva o sală de întâlniri de la minimum de o oră până la o săptămână întreagă în centrele noastre de afaceri din în Heidelberg. Este suficient rezervați online, prin telefon sau prin intermediul aplicației Regus.
    Vă recomandăm să rezervați anticipat sala de întâlniri, pentru a vă asigura că există un spațiu disponibil pentru dvs. și invitații dvs. Atunci când rezervați anticipat, aveți, de asemenea, opțiunea de a personaliza amenajarea sălii și de a stabili orice cerințe privind cateringul sau băuturile răcoritoare.
    Sălile noastre sunt complet echipate cu mobilier modern și echipament de videoconferințe, astfel încât puteți să vă prezentați și să începeți. De asemenea, putem include în spațiul dvs. whiteboarduri, flipcharturi, ecrane AV și proiectoare, dacă aveți nevoie de acestea.
    La Regus, sălile noastre de întâlniri sunt disponibile cu ora, asigurându-vă că veți plăti doar pentru timpul și spațiul de care aveți nevoie.
    Dacă întâlnirea durează mai mult decât era stabilit, puteți extinde rezervarea sălii cu o oră, în funcție de disponibilitate. Discutați cu echipa noastră din locație și vom încerca să vă modificăm rezervarea, pentru a vă satisface noile cerințe.

    * Toate prețurile menționate sunt valabile la momentul solicitării informațiilor, în baza unor contracte cu durata de 24 de luni. Prețurile pot fi modificate și vor varia în funcție de produsele și serviciile anume selectate. Prețurile pentru spații de birouri și de coworking sunt pe persoană pe lună și depind de disponibilitate. Se aplică Termeni și condiții specifice.