home Icon
  • India
  • Chennai
home Icon

Săli de întâlniri în Chennai

/Închiriați spațiu cu ora/Servicii complete
Sălile noastre de întâlniri în Chennai vă oferă cadrul ideal pentru ședințe de lucru cu colegii, pentru a vă impresiona clienții sau pentru a organiza sesiuni de instruire eficiente. Spațiile noastre de întâlniri pot fi rezervate cu ora, cu ziua, iar echipa noastră de asistență din locație vă poate ajuta în orice moment.
Cum vă putem susține în Chennai:
  • bullet IconSăli de instruire, spații pentru evenimente și locații pentru conferințe
  • bullet IconRezervați cu ora sau cu ziua
  • bullet IconSpații de coworking pentru utilizare la cerere, în funcție de nevoile dvs.
Rezervați acum
phone iconSau sunați-ne la+44 20 3839 9912

Spații de lucru flexibile, create conform cerințelor dumneavoastră

Opțiunile noastre flexibile și complet personalizabile de închiriere a birourilor sunt disponibile cu ora, cu ziua sau cât timp aveți nevoie.

Birouri private

O gamă largă de birouri gata de utilizare, complet echipate cu tot ce vă trebuie pentru a începe.

  • calendarPe lună sau pe an
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la INR 8.790 pe persoană pe lună

Birouri personalizate

Pentru situațiile în care accesul imediat nu este suficient. Personalizați toate aspectele spațiului dvs., inclusiv mobilierul și brandingul.

  • brandPe lună sau pe an și personalizat
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la INR 8.790 pe persoană pe lună

Birouri de zi

Un spațiu profesionist de birouri, la cerere. Perfect atunci când trebuie să vă concentrați asupra activității.

  • 24 hour accessPe oră sau pe zi
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la INR 2.290 pe zi

Abonament de membru Birou

Acces flexibil la birourile de zi, oriunde și oricând aveți nevoie, în mii de locații din lumea întreagă.

  • Flexible payment5, 10 sau un număr nelimitat de zile pe lună
De la INR 9.290 pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Rezervați pentru o zi mese de birou prin rotație sau un spațiu dedicat pentru birouri, alegând din mii de locații.

Birou dedicat

Închiriați câte birouri vă trebuie, într-un spațiu pentru birouri comun și dinamic. Sunt incluse opțiunile pentru adresa de afaceri și depozitare.

  • Office deskSpațiu de lucru permanent rezervat
De la INR 8.390 pe persoană pe lună

O zi de coworking

Acces la cerere la spații de coworking care vă inspiră, rezervate într-o zonă de lucru deschisă, mereu la dispoziție atunci când aveți nevoie de un birou.

  • 24 hour accessOcupați o masă de birou prin rotație, disponibilă cu ora sau cu ziua
De la INR 1.290 pe zi

Abonament de coworking

Aveți nevoie cu regularitate de o masă de lucru prin rotație? Închiriați un birou timp de 5, 10 sau un număr nelimitat de zile pe lună.

  • Flexible paymentOcupați o masă de birou prin rotație, ori de câte ori aveți nevoie
De la INR 4.890 pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Indiferent dacă prezența dvs. va fi virtuală sau fizică, vă putem oferi un pachet care să corespundă cerințelor afacerii dvs.

Adresă de afaceri

Folosind o adresă virtuală pentru compania dvs., în oricare dintre cele peste 4000 de locații ale noastre, vă dezvoltați afacerea și vă îmbunătățiți credibilitatea.

  • GlobalO prezență virtuală oriunde
De la INR 1.090 pe lună

Birou virtual

O adresă de afaceri prestigioasă, cu serviciu de preluare a apelurilor telefonice, un recepționist virtual și acces la rețeaua noastră globală de business lounge-uri.

  • Spații de birouPachetul nostru cel mai popular
De la INR 2.890 pe lună

Birou virtual plus

Toate acestea sunt incluse în pachetul nostru pentru birouri virtuale, plus accesul la sălile de întâlniri și 5 zile pe lună pentru spații de birouri.

  • Calitatea de membruPachetul nostru cel mai cuprinzător
De la INR 6.050 pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Săli de întâlniri pentru orice scop, oriunde în lume. Disponibile cu ora, cu ziua – sau cât timp aveți nevoie.

Sală de întâlniri

Locurile perfecte pentru întâlnire, colaborare și interviuri. Disponibile cu ora, cu servicii oferite de echipa noastră din locație.

  • Întrebați acumPeste 10.000 din care puteți alege
De la INR 1.050 pe oră

Săli de interviu

Spații profesioniste private, pentru intervievarea candidaților, evaluările anuale sau coordonarea unui grup de cercetare.

  • TeamsFaceți impresia corectă
De la INR 1.050 pe oră

Sală de formare

Perfecte dacă aveți nevoie de un spațiu special echipat cu birouri, table albe și ecrane pentru sesiunile de instruire.

  • No capitalEchipate pentru sesiuni de instruire
De la INR 1.050 pe oră

Săli de consiliu

Un spațiu profesionist de birouri, la cerere. Perfect atunci când trebuie să vă concentrați asupra activității.

  • TeamsSpații pentru a impresiona
De la INR 1.050 pe oră

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți

Săli de întâlniri în Chennai

    Express Avenue

    Whites Road No.49/50L, 5th, 6th and 7th Floors, EA Chambers Tower II, Royapettah, Chennai, Tamil Nadu, 600014, IND

    A premium workspace, Express Avenue blends high-end features with a sought-after city centre location. Situated next to the well-known EA Mall and an array of successful businesses, network opportunities are aplenty.

    This striking glass-fronted building has inspiring modern interiors and aerial views of the city, plus state-of-the-art security and secure parking for peace of mind. When you need a break from your desk, enjoy the eateries and entertainment right on your doorstep.

    Birouri private de laINR 12.050/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de laINR 3.590/ziRezervați acum

    KRM Plaza South Tower

    Harrington Road 2 8th Floor, KRM Plaza, South Tower, Chetpet, Chennai, Tamil Nadu, 600031, IND

    Create networking opportunities for your business with workspace in this premium complex at Nuganbakkam, Chetpet, one of Chennai’s busiest districts. The KRM Plaza South Tower is linked to the rest of the city by major road networks and public transport, giving you plenty of options for your morning commute.

    Make use of the convenient amenities here, including secure parking and an on-site coffee bar. Clear your head with a peaceful walk along nearby Cooum River or at the park next door.

    Birouri private de laINR 15.690/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de laINR 3.990/ziRezervați acum

    Chennai Citi Centre

    10/11, Dr. Radhakrishnan Salai Level 6, Chennai City Centre, Chennai, Tamil Nadu, 600004, IND

    Drive your business forward from our contemporary office in the Central Business District of Chennai. Gather your team at Chennai Citi Center, close to key residential areas including Anna Nagar and Boat Club Road, with a bus stop nearby for easy access.

    This modern business centre boasts communal areas and an on-site coffee bar, ideal for a relaxing break. Head out and take a walk along the coastline or enjoy the dozens of nearby shops and restaurants.

    Birouri private de laINR 10.590/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de laINR 2.790/ziRezervați acum

    Amarasi Towers

    Amarasi Towers No.455, 7th Floor, Block No.75, Anna Salai, Teynampet, Chennai, Tamil Nadu, 600018, IND

    Make a statement in our glass-fronted Amarasi Towers centre, a landmark building that pairs a futuristic design with modern features. Use the excellent transport links on your commute, with a metro station and bus stop right outside the building.

    Soak up the panoramic views of the city from the seventh-floor workspace, which features a vibrant, modern décor. Enjoy lunch between meetings at the many restaurants and cafes in the surrounding area.

    Birouri private de laINR 14.290/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de laINR 3.990/ziRezervați acum

    Pachete pentru birouri pentru acces regulat.

    Abonamentele noastre pentru birouri vă oferă acces la locațiile din toate municipiile și orașele importante. Cu prețuri mici și termeni flexibili.

    Spații de birouri (prețuri lunare)

    5 zileINR 9.290 pe lună
    10 zileINR 14.390 pe lună
    30 de zileINR 22.390 pe lună

    În Chennai totul este sub control

    With an international airport, four major rail terminals and national highways, Chennai offers excellent transport links. This makes it easy to bring your clients and colleagues together in our inspiring meeting rooms whenever necessary.

    Săli de întâlniri în Chennai convenabile pentru dvs.
    With exceptional transport connectivity, each of our meeting rooms in Chennai can provide your business with an ideal environment for client meetings or team get-togethers. Spacious and flexible, you can book an on-demand room for as little as an hour or enjoy the luxury of a dedicated meeting room that we can set up to meet your needs. Whatever your choice, you'll enjoy the reassurance of our support team who are always on site to make sure everything is running smoothly.
    Explorați alte zone în Chennai
    Săli de întâlniri în Chennai Vest (3),Săli de întâlniri în nordul Chennai (1),Săli de întâlniri în Porur (1),Săli de întâlniri în Tambaram (1)
    Sau explorați toată rețeaua de săli de întâlniri în India .

    Răspunsuri la întrebările dumneavoastră despre sălile de întâlniri în Chennai

    Echipa noastră este gata să vă răspundă la întrebări.
    Închiriați o sală de întâlniri în Chennai de la minimum INR 1.050 până la INR 2.150 pe oră, pentru opțiunea noastră Premium. Sălile noastre de întâlniri vă oferă tot ce vă trebuie pentru a găzdui o întâlnire productivă și pot fi rezervate cu ora sau cu ziua. Le puteți utiliza în funcție de cerințele dvs.: ca sală de conferințe, sală de consiliu, sală pentru interviuri sau sală de instruire.
    Toate sălile noastre de întâlniri sunt disponibile cu ora și cu ziua. Deci, dacă doriți să închiriați un spațiu de întâlniri pentru o zi, vă putem ajuta să găsiți locul perfect în în Chennai.
    Găsiți spațiul ideal pentru următorul eveniment în Chennai cu gama noastră variată de săli de întâlniri. Avem o gamă largă de săli pentru conferințe, interviuri și instruire în centrele noastre, echipate cu cea mai recentă tehnologie, rețele Wi Fi de mare viteză și echipe de asistență în locație pentru a ne asigura că întâlnirea dvs. se va desfășura fără probleme.
    Da, puteți rezerva o sală de întâlniri de la minimum de o oră până la o săptămână întreagă în centrele noastre de afaceri din în Chennai. Este suficient rezervați online, prin telefon sau prin intermediul aplicației Regus.
    Vă recomandăm să rezervați anticipat sala de întâlniri, pentru a vă asigura că există un spațiu disponibil pentru dvs. și invitații dvs. Atunci când rezervați anticipat, aveți, de asemenea, opțiunea de a personaliza amenajarea sălii și de a stabili orice cerințe privind cateringul sau băuturile răcoritoare.
    Sălile noastre sunt complet echipate cu mobilier modern și echipament de videoconferințe, astfel încât puteți să vă prezentați și să începeți. De asemenea, putem include în spațiul dvs. whiteboarduri, flipcharturi, ecrane AV și proiectoare, dacă aveți nevoie de acestea.
    La Regus, sălile noastre de întâlniri sunt disponibile cu ora, asigurându-vă că veți plăti doar pentru timpul și spațiul de care aveți nevoie.
    Dacă întâlnirea durează mai mult decât era stabilit, puteți extinde rezervarea sălii cu o oră, în funcție de disponibilitate. Discutați cu echipa noastră din locație și vom încerca să vă modificăm rezervarea, pentru a vă satisface noile cerințe.

    * Toate prețurile menționate sunt valabile la momentul solicitării informațiilor, în baza unor contracte cu durata de 24 de luni. Prețurile pot fi modificate și vor varia în funcție de produsele și serviciile anume selectate. Prețurile pentru spații de birouri și de coworking sunt pe persoană pe lună și depind de disponibilitate. Se aplică Termeni și condiții specifice.