Ne pare rău, nu putem găsi {{term}}. Vă rugăm să încercați din nou.
Măsurile luate de Regus ca replică la COVID-19

Săli de ședințe în Via Pola 11

Via Pola 11, Zona Isola, 20124 Milan, Lombardia

For a business centre that boasts the same style credentials as Milan’s famed fashion houses, look no further than the beautifully refurbished Spaces Isola, with neighbours including Samsung and Bank of America. Across eight floors of well-appointed, premium workspace, you’ll find private offices, elegant meeting rooms and spacious co-working areas to suit your exacting needs. The building’s imposing glass frontage allows natural light to flood through every workspace, while the rooftop garden offers stunning panoramic views over Milan. You’ll feel well-connected thanks to super-fast Wi-Fi, excellent transport links, and plentiful opportunities to network with the local community of professionals.

Ideally located in Milan’s celebrated, creative Isola district, getting to and from this business centre couldn’t be simpler: Centrale and Porta Garibaldi train stations are close by, while Gioia, Sondrio and Isola Underground Stations are within walking distance. When stepping out of the main entrance, you’ll be met by an array of cafes, bars and amenities – so whether you’re looking to grab some lunch or network over drinks, you won’t have to travel far. Explore local culture courtesy of nearby FIM Fiera Internazionale della Musica Museum and Museum Collection Branca, or take inspiration from incredible local street art.

Mai multe
Rezervați acum

Săli de ședințe în Via Pola 11

Via Pola 11, Zona Isola, 20124 Milan, Lombardia

For a business centre that boasts the same style credentials as Milan’s famed fashion houses, look no further than the beautifully refurbished Spaces Isola, with neighbours including Samsung and Bank of America. Across eight floors of well-appointed, premium workspace, you’ll find private offices, elegant meeting rooms and spacious co-working areas to suit your exacting needs. The building’s imposing glass frontage allows natural light to flood through every workspace, while the rooftop garden offers stunning panoramic views over Milan. You’ll feel well-connected thanks to super-fast Wi-Fi, excellent transport links, and plentiful opportunities to network with the local community of professionals.

Ideally located in Milan’s celebrated, creative Isola district, getting to and from this business centre couldn’t be simpler: Centrale and Porta Garibaldi train stations are close by, while Gioia, Sondrio and Isola Underground Stations are within walking distance. When stepping out of the main entrance, you’ll be met by an array of cafes, bars and amenities – so whether you’re looking to grab some lunch or network over drinks, you won’t have to travel far. Explore local culture courtesy of nearby FIM Fiera Internazionale della Musica Museum and Museum Collection Branca, or take inspiration from incredible local street art.

Ce este disponibil

+39 0299749000

  • Ecran complet
  • Indicații
  • Vizualizare stradă
Vedeți toate locațiile din Milan

De ce să alegeți o sală de întâlniri Regus?

Disponibil cu ora

Închiriați săli de ședințe pe oră, atât cât aveți nevoie.

Spațiu care poate fi personalizat

Schimbați configurația încăperii dvs. în funcție de scopul întâlnirii.

Rezervare simplă

Folosiți aplicația pentru a rezerva rapid săli de ședințe – nu trebuie să telefonați.

Gata de utilizat

Încăperea va fi deja pregătită pentru sosirea dvs.

Alegeți-vă spațiul de lucru

Săli de interviu - întâlniți posibilii candidați fără limitări pentru vizitatori

Săli de interviu

Întâlniți-vă cu potențialii candidați, fără să aveți o limită de invitați.

Săli de consiliu - săli de consiliu mari, complet mobilate, cu spațiu pentru 8-12 persoane

Sală de consiliu

Săli de consiliu cu spațiu pentru 8-12 persoane. Echipate cu mobilier premium.

Sală de formare - desfășurați evenimente de formare pentru compania dvs., fiind disponibile și servicii de catering

Cameră de training

Configurați spațiul pentru a desfășura evenimente de formare pentru compania dvs. Sunt disponibile servicii de catering.

Sală de conferințe - săli de conferințe mai spațioase pentru susținerea unor evenimente și conferințe de amploare redusă.

Sală de conferințe

Sălile noastre de conferință mai spațioase sunt perfecte pentru evenimente și conferințe de amploare redusă.

Tarifare all-inclusive

Achitați pe oră pentru o sală de ședințe complet echipată, inclusiv facilități, mobilier, internet de mare viteză și recepție cu personal.

Săli de ședințe după necesități, care pot fi închiriate pe oră și se plătește doar pentru facilitățile de care aveți nevoie

Folosiți după necesități

  • Închiriați pe oră și nu plătiți mai mult decât utilizați
  • Plătiți doar pentru facilitățile suplimentare de care aveți nevoie pentru fiecare ședință
Personalizați-vă sala de ședințe - organizați mobila și echipamentul conform cerințelor dvs.

Spațiu care poate fi personalizat

  • Organizați mobilierul și echipamentul după cerințele dvs.
  • Folosiți echipamentul nostru de prezentare și resursele pentru a vă facilita ședința
Săli de ședințe cu internet de mare viteză, WiFi inclus cu echipament telefonic după necesități

Tehnologie

  • Internet de mare viteză și Wi-Fi inclus
  • Echipament telefonic după necesități
Spații pentru întâlniri, inclusiv flipchart, whiteboard, ecrane AV și proiecte, dacă este nevoie

Facilități pentru întâlniri

  • Flipchart, tablă albă și markere, disponibile la nevoie
  • Ecrane AV și proiectoare disponibile
Recepție cu personal pentru întâmpinarea invitaților la sosire și pentru a ajuta la instalarea oricărui echipament AV necesar

Recepție cu personal

  • Personal profesional pentru a vă întâmpina invitații la sosire
  • Asistență la configurarea echipamentelor AV de care aveți nevoie
Rezervați acum

Mai multe moduri de lucru în Milan

Oferim mai mult decât spațiu de birouri

...

Săli profesionale în Via Pola 11 pentru a vă întâlni, pentru a vă instala, pentru a oferi cursuri de instruire și pentru a organiza interviuri

Sală de ședințe

Gata de lucru - spațiu configurat înainte să ajungeți - trebuie doar să vă prezentați și să începeți să lucrați

Birou de zi

Plătiți doar pentru ceea ce aveți nevoie - alegeți un abonament în funcție de spațiul pe care îl utilizați cel mai des

Lounge-uri de business

Adaptări pentru persoanele cu dizabilități}

Gestionați-vă spațiul de birouri prin intermediul aplicației Regus

Gestionați totul oriunde ați fi

Descărcați aplicația Regus de pe Apple App Store sau Google Play.

Descărcați aplicația Regus din Apple App Store      Descărcați aplicația Regus din Google Play Store

Să începem

Oricare ar fi afacerea sau bugetul dumneavoastră, noi vă vom ajuta să găsiți spațiul de lucru potrivit.

Să începem

Oricare ar fi afacerea sau bugetul dumneavoastră, noi vă vom ajuta să găsiți spațiul de lucru potrivit.