Ne pare rău, nu putem găsi {{term}}. Vă rugăm să încercați din nou.
Măsurile luate de Regus ca replică la COVID-19

Săli de ședințe în Paseo de la Castellana 200

Paseo de la Castellana, 200, 28046 Madrid

In a country full of lively cities that ooze personality, Madrid stands out and shows its visitors and residents that the energy of Spain’s capital is hard to match. In the busy business district of Chamartín, the ideal workspace for your business could be hard to find. But with our Castellana centre, you get a modern business centre with 24-hour access, onsite parking and high-speed internet. Whatever your needs, whether it’s offices to rent, hot desks or meeting rooms, it’s available in this comfortable, well-lit co-working environment.

What’s more, the onsite facilities go above and beyond, with showers for freshening up, Sky TV in the reception areas and a deli cafe for lunch breaks. And because of the great transport links (the Cuzco underground station and Rosario Pino bus station are just minutes away), you’ll be able to access the whole of Madrid with ease. And if you’re travelling in from out of town, Madrid Chamartín railway station is a 10-minute drive away. In the surrounded area, there’s hotels, restaurants and bars, meaning you’re never far from the perfect place to entertain clients. And if they’re looking for something more unique, the Tiflológico Museum (ONCE) and Museo Nacional de Ciencias Naturales are fantastic distractions from the working day. However you want to use this flexible workspace, you’ll find Castellana the perfect choice.

Mai multe
Rezervați acum

Săli de ședințe în Paseo de la Castellana 200

Paseo de la Castellana, 200, 28046 Madrid

In a country full of lively cities that ooze personality, Madrid stands out and shows its visitors and residents that the energy of Spain’s capital is hard to match. In the busy business district of Chamartín, the ideal workspace for your business could be hard to find. But with our Castellana centre, you get a modern business centre with 24-hour access, onsite parking and high-speed internet. Whatever your needs, whether it’s offices to rent, hot desks or meeting rooms, it’s available in this comfortable, well-lit co-working environment.

What’s more, the onsite facilities go above and beyond, with showers for freshening up, Sky TV in the reception areas and a deli cafe for lunch breaks. And because of the great transport links (the Cuzco underground station and Rosario Pino bus station are just minutes away), you’ll be able to access the whole of Madrid with ease. And if you’re travelling in from out of town, Madrid Chamartín railway station is a 10-minute drive away. In the surrounded area, there’s hotels, restaurants and bars, meaning you’re never far from the perfect place to entertain clients. And if they’re looking for something more unique, the Tiflológico Museum (ONCE) and Museo Nacional de Ciencias Naturales are fantastic distractions from the working day. However you want to use this flexible workspace, you’ll find Castellana the perfect choice.

Ce este disponibil

+34 91 904 70 00

  • Ecran complet
  • Indicații
  • Vizualizare stradă
Vedeți toate locațiile din Madrid

De ce să alegeți o sală de întâlniri Regus?

Disponibil cu ora

Închiriați săli de ședințe pe oră, atât cât aveți nevoie.

Spațiu care poate fi personalizat

Schimbați configurația încăperii dvs. în funcție de scopul întâlnirii.

Rezervare simplă

Folosiți aplicația pentru a rezerva rapid săli de ședințe – nu trebuie să telefonați.

Gata de utilizat

Încăperea va fi deja pregătită pentru sosirea dvs.

Alegeți-vă spațiul de lucru

Săli de interviu - întâlniți posibilii candidați fără limitări pentru vizitatori

Săli de interviu

Întâlniți-vă cu potențialii candidați, fără să aveți o limită de invitați.

Săli de consiliu - săli de consiliu mari, complet mobilate, cu spațiu pentru 8-12 persoane

Sală de consiliu

Săli de consiliu cu spațiu pentru 8-12 persoane. Echipate cu mobilier premium.

Sală de formare - desfășurați evenimente de formare pentru compania dvs., fiind disponibile și servicii de catering

Cameră de training

Configurați spațiul pentru a desfășura evenimente de formare pentru compania dvs. Sunt disponibile servicii de catering.

Sală de conferințe - săli de conferințe mai spațioase pentru susținerea unor evenimente și conferințe de amploare redusă.

Sală de conferințe

Sălile noastre de conferință mai spațioase sunt perfecte pentru evenimente și conferințe de amploare redusă.

Tarifare all-inclusive

Achitați pe oră pentru o sală de ședințe complet echipată, inclusiv facilități, mobilier, internet de mare viteză și recepție cu personal.

Săli de ședințe după necesități, care pot fi închiriate pe oră și se plătește doar pentru facilitățile de care aveți nevoie

Folosiți după necesități

  • Închiriați pe oră și nu plătiți mai mult decât utilizați
  • Plătiți doar pentru facilitățile suplimentare de care aveți nevoie pentru fiecare ședință
Personalizați-vă sala de ședințe - organizați mobila și echipamentul conform cerințelor dvs.

Spațiu care poate fi personalizat

  • Organizați mobilierul și echipamentul după cerințele dvs.
  • Folosiți echipamentul nostru de prezentare și resursele pentru a vă facilita ședința
Săli de ședințe cu internet de mare viteză, WiFi inclus cu echipament telefonic după necesități

Tehnologie

  • Internet de mare viteză și Wi-Fi inclus
  • Echipament telefonic după necesități
Spații pentru întâlniri, inclusiv flipchart, whiteboard, ecrane AV și proiecte, dacă este nevoie

Facilități pentru întâlniri

  • Flipchart, tablă albă și markere, disponibile la nevoie
  • Ecrane AV și proiectoare disponibile
Recepție cu personal pentru întâmpinarea invitaților la sosire și pentru a ajuta la instalarea oricărui echipament AV necesar

Recepție cu personal

  • Personal profesional pentru a vă întâmpina invitații la sosire
  • Asistență la configurarea echipamentelor AV de care aveți nevoie
Rezervați acum

Mai multe moduri de lucru în Madrid

Oferim mai mult decât spațiu de birouri

...

Săli profesionale în Paseo de la Castellana 200 pentru a vă întâlni, pentru a vă instala, pentru a oferi cursuri de instruire și pentru a organiza interviuri

Sală de ședințe

Gata de lucru - spațiu configurat înainte să ajungeți - trebuie doar să vă prezentați și să începeți să lucrați

Birou de zi

Plătiți doar pentru ceea ce aveți nevoie - alegeți un abonament în funcție de spațiul pe care îl utilizați cel mai des

Lounge-uri de business

Adaptări pentru persoanele cu dizabilități}

Gestionați-vă spațiul de birouri prin intermediul aplicației Regus

Gestionați totul oriunde ați fi

Descărcați aplicația Regus de pe Apple App Store sau Google Play.

Descărcați aplicația Regus din Apple App Store      Descărcați aplicația Regus din Google Play Store

Să începem

Oricare ar fi afacerea sau bugetul dumneavoastră, vă vom ajuta să găsiți spațiul de lucru potrivit.

Să începem

Oricare ar fi afacerea sau bugetul dumneavoastră, vă vom ajuta să găsiți spațiul de lucru potrivit.