home Icon
  • Suedia
  • Stockholm
home Icon

Săli de întâlniri în Stockholm

/Închiriați spațiu cu ora/Servicii complete
Sălile noastre de întâlniri în Stockholm vă oferă cadrul ideal pentru ședințe de lucru cu colegii, pentru a vă impresiona clienții sau pentru a organiza sesiuni de instruire eficiente. Spațiile noastre de întâlniri pot fi rezervate cu ora, cu ziua, iar echipa noastră de asistență din locație vă poate ajuta în orice moment.
Cum vă putem susține în Stockholm:
  • bullet IconSăli de instruire, spații pentru evenimente și locații pentru conferințe
  • bullet IconRezervați cu ora sau cu ziua
  • bullet IconSpații de coworking pentru utilizare la cerere, în funcție de nevoile dvs.
Rezervați acum
phone iconSau sunați-ne la+44 20 3839 9912

Spații de lucru flexibile, create conform cerințelor dumneavoastră

Opțiunile noastre flexibile și complet personalizabile de închiriere a birourilor sunt disponibile cu ora, cu ziua sau cât timp aveți nevoie.

Birouri private

O gamă largă de birouri gata de utilizare, complet echipate cu tot ce vă trebuie pentru a începe.

  • calendarPe lună sau pe an
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la 1.050 Kr pe persoană pe lună

Birouri personalizate

Pentru situațiile în care accesul imediat nu este suficient. Personalizați toate aspectele spațiului dvs., inclusiv mobilierul și brandingul.

  • brandPe lună sau pe an și personalizat
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la 1.050 Kr pe persoană pe lună

Birouri de zi

Un spațiu profesionist de birouri, la cerere. Perfect atunci când trebuie să vă concentrați asupra activității.

  • 24 hour accessPe oră sau pe zi
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la 290 Kr pe zi

Abonament de membru Birou

Acces flexibil la birourile de zi, oriunde și oricând aveți nevoie, în mii de locații din lumea întreagă.

  • Flexible payment5, 10 sau un număr nelimitat de zile pe lună
De la 1.950 Kr pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Rezervați pentru o zi mese de birou prin rotație sau un spațiu dedicat pentru birouri, alegând din mii de locații.

Birou dedicat

Închiriați câte birouri vă trebuie, într-un spațiu pentru birouri comun și dinamic. Sunt incluse opțiunile pentru adresa de afaceri și depozitare.

  • Office deskSpațiu de lucru permanent rezervat
De la 750 Kr pe persoană pe lună

O zi de coworking

Acces la cerere la spații de coworking care vă inspiră, rezervate într-o zonă de lucru deschisă, mereu la dispoziție atunci când aveți nevoie de un birou.

  • 24 hour accessOcupați o masă de birou prin rotație, disponibilă cu ora sau cu ziua
De la 150 Kr pe zi

Abonament de coworking

Aveți nevoie cu regularitate de o masă de lucru prin rotație? Închiriați un birou timp de 5, 10 sau un număr nelimitat de zile pe lună.

  • Flexible paymentOcupați o masă de birou prin rotație, ori de câte ori aveți nevoie
De la 1.090 Kr pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Indiferent dacă prezența dvs. va fi virtuală sau fizică, vă putem oferi un pachet care să corespundă cerințelor afacerii dvs.

Adresă de afaceri

Folosind o adresă virtuală pentru compania dvs., în oricare dintre cele peste 4000 de locații ale noastre, vă dezvoltați afacerea și vă îmbunătățiți credibilitatea.

  • GlobalO prezență virtuală oriunde
De la 850 Kr pe lună

Birou virtual

O adresă de afaceri prestigioasă, cu serviciu de preluare a apelurilor telefonice, un recepționist virtual și acces la rețeaua noastră globală de business lounge-uri.

  • Spații de birouPachetul nostru cel mai popular
De la 1.790 Kr pe lună

Birou virtual plus

Toate acestea sunt incluse în pachetul nostru pentru birouri virtuale, plus accesul la sălile de întâlniri și 5 zile pe lună pentru spații de birouri.

  • Calitatea de membruPachetul nostru cel mai cuprinzător
De la 2.490 Kr pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Săli de întâlniri pentru orice scop, oriunde în lume. Disponibile cu ora, cu ziua – sau cât timp aveți nevoie.

Sală de întâlniri

Locurile perfecte pentru întâlnire, colaborare și interviuri. Disponibile cu ora, cu servicii oferite de echipa noastră din locație.

  • Întrebați acumPeste 10.000 din care puteți alege
De la 150 Kr pe oră

Săli de interviu

Spații profesioniste private, pentru intervievarea candidaților, evaluările anuale sau coordonarea unui grup de cercetare.

  • TeamsFaceți impresia corectă
De la 150 Kr pe oră

Sală de formare

Perfecte dacă aveți nevoie de un spațiu special echipat cu birouri, table albe și ecrane pentru sesiunile de instruire.

  • No capitalEchipate pentru sesiuni de instruire
De la 150 Kr pe oră

Săli de consiliu

Un spațiu profesionist de birouri, la cerere. Perfect atunci când trebuie să vă concentrați asupra activității.

  • TeamsSpații pentru a impresiona
De la 150 Kr pe oră

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți

Săli de întâlniri în Stockholm

    Lilla Nygatan 23

    Lilla Nygatan 23, Stockholm, 111 28, SWE

    Put your business on the map in the heart of Stockholm’s Gamla Stan district with flexible workspace at Lilla Nygatan 23, a charming 17th century building. Join a flourishing professional community in the historic heart of Sweden’s capital, working alongside major business consultancies, financial corporations, and blossoming start-ups.

    Work in stylish offices and meeting rooms that preserve the building’s original character and network with ease in our social coworking areas. Home to a wide array of bars, restaurants and cultural attractions, the colourful buildings and cobbled streets of Gamla Stan have everything you need to switch off and reset after a hard day’s work.

    Birouri private de la5.850 Kr/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de la1.290 Kr/ziRezervați acum

    Olof Palmes Gata 29

    Olof Palmesgata 29 4th Floor, Stockholm, 111 22, SWE

    Get to the heart of Stockholm at the Olof Palmes Gata 29 business venue, right in the centre of the Swedish capital. Surround yourself with the IT, technology and telecoms companies that drive the city’s economy, and make lasting professional connections.

    The building itself overlooks a pleasant green space and several historical landmarks, while inside it boasts spacious offices and modern décor. Take your colleagues out to one of the many local eateries, whether you’re teambuilding or celebrating a win.

    Birouri private de la6.150 Kr/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de la1.190 Kr/ziRezervați acum

    Östermalmstorg 1

    Östermalmstorg 1, Stockholm, 114 42, SWE

    Access one of Stockholm’s most sought-after business addresses with office space at Östermalmstorg 1. Connect with the numerous successful companies in this business hub in central Stockholm.

    Step into a vibrant working environment, with modern furnishings, plenty of colour and a seating area on the roof that makes the perfect spot for informal meetings. Get to grips with the local cuisine at Östermalm Market Hall, serving up fresh snacks and dishes just moments away.

    Birouri private de la4.990 Kr/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de la1.190 Kr/ziRezervați acum

    Hammarbybacken 27

    Hammarbybacken 27 Johanneshov, Stockholm, 120 30, SWE

    Welcome to a new way of working in Stockholm. It’s time to find out how you can have a simpler working day in this modern co-working centre. Part of Hammarby Sjöstad, a large urban redevelopment project which aims to revitalise a former industrial area with contemporary charm, this region offers inspirational views of the Sickla canal and Hammarby sjö. Working from this unique location, you’ll discover that you have access not only to the wonderful surroundings but a selection of exceptionally well-equipped private offices, creative meeting rooms and desk spaces to plug in and get creative.

    A highly productive space, you’ll be motivated to achieve your best at Hammarbybacken 27. The on-site deli cafe, high-speed Wi-Fi, convenient 24-hour access, showers, and breakout areas mean that whatever’s on your agenda for the day is instantly achievable. A step outside and you’re walking in Hammarbyhöjden, one of the most attractive areas of southern Stockholm. An attractive area to live, study and work in, there is a fascinating contrast between 17th-century former textile plants and modern cultural locations such as the Internet Museum or the scores of trendy restaurants. Extensive transport links by tram, buses and ferries ensure you can reach the city centre within minutes. And what’s more, it’s also ideal for recreation, with nearby SkiStar Hammarbybacken Ski Resort open in the winter, and Ericsson Globe Stadium open year-round for sporting events.

    Birouri private de la4.550 Kr/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de la1.190 Kr/ziRezervați acum

    Pachete pentru birouri pentru acces regulat.

    Abonamentele noastre pentru birouri vă oferă acces la locațiile din toate municipiile și orașele importante. Cu prețuri mici și termeni flexibili.

    Spații de birouri (prețuri lunare)

    5 zile1.950 Kr pe lună
    10 zile3.190 Kr pe lună
    30 de zile5.190 Kr pe lună

    În Stockholm totul este sub control

    Make gathering guests easy with flexible office space in Stockholm. With easy access to the E20 road, a major European transport link that covers 1,880km, you can travel quickly across Sweden and make commuting and meeting a breeze.

    Săli de întâlniri în Stockholm convenabile pentru dvs.
    Take control of your meetings with our fully equipped spaces in Stockholm. Use the quality transport links in the city to bring together your guests and level up your presentations using all the latest technology, from videoconferencing equipment to projectors. Keep your colleagues connected with our business-grade WIFI and, when you’re ready to link up, simply book a room by the hour using our handy app.
    Sau explorați toată rețeaua de săli de întâlniri în Suedia .

    Răspunsuri la întrebările dumneavoastră despre sălile de întâlniri în Stockholm

    Echipa noastră este gata să vă răspundă la întrebări.
    Închiriați o sală de întâlniri în Stockholm de la minimum 150 Kr până la 450 Kr pe oră, pentru opțiunea noastră Premium. Sălile noastre de întâlniri vă oferă tot ce vă trebuie pentru a găzdui o întâlnire productivă și pot fi rezervate cu ora sau cu ziua. Le puteți utiliza în funcție de cerințele dvs.: ca sală de conferințe, sală de consiliu, sală pentru interviuri sau sală de instruire.
    Toate sălile noastre de întâlniri sunt disponibile cu ora și cu ziua. Deci, dacă doriți să închiriați un spațiu de întâlniri pentru o zi, vă putem ajuta să găsiți locul perfect în în Stockholm.
    Găsiți spațiul ideal pentru următorul eveniment în Stockholm cu gama noastră variată de săli de întâlniri. Avem o gamă largă de săli pentru conferințe, interviuri și instruire în centrele noastre, echipate cu cea mai recentă tehnologie, rețele Wi Fi de mare viteză și echipe de asistență în locație pentru a ne asigura că întâlnirea dvs. se va desfășura fără probleme.
    Da, puteți rezerva o sală de întâlniri de la minimum de o oră până la o săptămână întreagă în centrele noastre de afaceri din în Stockholm. Este suficient rezervați online, prin telefon sau prin intermediul aplicației Regus.
    Vă recomandăm să rezervați anticipat sala de întâlniri, pentru a vă asigura că există un spațiu disponibil pentru dvs. și invitații dvs. Atunci când rezervați anticipat, aveți, de asemenea, opțiunea de a personaliza amenajarea sălii și de a stabili orice cerințe privind cateringul sau băuturile răcoritoare.
    Sălile noastre sunt complet echipate cu mobilier modern și echipament de videoconferințe, astfel încât puteți să vă prezentați și să începeți. De asemenea, putem include în spațiul dvs. whiteboarduri, flipcharturi, ecrane AV și proiectoare, dacă aveți nevoie de acestea.
    La Regus, sălile noastre de întâlniri sunt disponibile cu ora, asigurându-vă că veți plăti doar pentru timpul și spațiul de care aveți nevoie.
    Dacă întâlnirea durează mai mult decât era stabilit, puteți extinde rezervarea sălii cu o oră, în funcție de disponibilitate. Discutați cu echipa noastră din locație și vom încerca să vă modificăm rezervarea, pentru a vă satisface noile cerințe.

    * Toate prețurile menționate sunt valabile la momentul solicitării informațiilor, în baza unor contracte cu durata de 24 de luni. Prețurile pot fi modificate și vor varia în funcție de produsele și serviciile anume selectate. Prețurile pentru spații de birouri și de coworking sunt pe persoană pe lună și depind de disponibilitate. Se aplică Termeni și condiții specifice.