home Icon
  • Washington
  • Seattle
home Icon

Săli de întâlniri în Seattle

/Închiriați spațiu cu ora/Servicii complete
Sălile noastre de întâlniri în Seattle vă oferă cadrul ideal pentru ședințe de lucru cu colegii, pentru a vă impresiona clienții sau pentru a organiza sesiuni de instruire eficiente. Spațiile noastre de întâlniri pot fi rezervate cu ora, cu ziua, iar echipa noastră de asistență din locație vă poate ajuta în orice moment.
Cum vă putem susține în Seattle:
  • bullet IconSăli de instruire, spații pentru evenimente și locații pentru conferințe
  • bullet IconRezervați cu ora sau cu ziua
  • bullet IconSpații de coworking pentru utilizare la cerere, în funcție de nevoile dvs.
Rezervați acum
phone iconSau sunați-ne la+44 800 756 2918

Spații de lucru flexibile, create conform cerințelor dumneavoastră

Opțiunile noastre flexibile și complet personalizabile de închiriere a birourilor sunt disponibile cu ora, cu ziua sau cât timp aveți nevoie.

Birouri private

O gamă largă de birouri gata de utilizare, complet echipate cu tot ce vă trebuie pentru a începe.

  • calendarPe lună sau pe an
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la $ 265 pe persoană pe lună

Birouri personalizate

Pentru situațiile în care accesul imediat nu este suficient. Personalizați toate aspectele spațiului dvs., inclusiv mobilierul și brandingul.

  • brandPe lună sau pe an și personalizat
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la $ 265 pe persoană pe lună

Birouri de zi

Un spațiu profesionist de birouri, la cerere. Perfect atunci când trebuie să vă concentrați asupra activității.

  • 24 hour accessPe oră sau pe zi
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la $ 89 pe zi

Abonament de membru Birou

Acces flexibil la birourile de zi, oriunde și oricând aveți nevoie, în mii de locații din lumea întreagă.

  • Flexible payment5, 10 sau un număr nelimitat de zile pe lună
De la $ 225 pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Rezervați pentru o zi mese de birou prin rotație sau un spațiu dedicat pentru birouri, alegând din mii de locații.

Birou dedicat

Închiriați câte birouri vă trebuie, într-un spațiu pentru birouri comun și dinamic. Sunt incluse opțiunile pentru adresa de afaceri și depozitare.

  • Office deskSpațiu de lucru permanent rezervat
De la $ 265 pe persoană pe lună

O zi de coworking

Acces la cerere la spații de coworking care vă inspiră, rezervate într-o zonă de lucru deschisă, mereu la dispoziție atunci când aveți nevoie de un birou.

  • 24 hour accessOcupați o masă de birou prin rotație, disponibilă cu ora sau cu ziua
De la $ 45 pe zi

Abonament de coworking

Aveți nevoie cu regularitate de o masă de lucru prin rotație? Închiriați un birou timp de 5, 10 sau un număr nelimitat de zile pe lună.

  • Flexible paymentOcupați o masă de birou prin rotație, ori de câte ori aveți nevoie
De la $ 119 pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Indiferent dacă prezența dvs. va fi virtuală sau fizică, vă putem oferi un pachet care să corespundă cerințelor afacerii dvs.

Adresă de afaceri

Folosind o adresă virtuală pentru compania dvs., în oricare dintre cele peste 4000 de locații ale noastre, vă dezvoltați afacerea și vă îmbunătățiți credibilitatea.

  • GlobalO prezență virtuală oriunde
De la $ 55 pe lună

Birou virtual

O adresă de afaceri prestigioasă, cu serviciu de preluare a apelurilor telefonice, un recepționist virtual și acces la rețeaua noastră globală de business lounge-uri.

  • Spații de birouPachetul nostru cel mai popular
De la $ 189 pe lună

Birou virtual plus

Toate acestea sunt incluse în pachetul nostru pentru birouri virtuale, plus accesul la sălile de întâlniri și 5 zile pe lună pentru spații de birouri.

  • Calitatea de membruPachetul nostru cel mai cuprinzător
De la $ 265 pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Săli de întâlniri pentru orice scop, oriunde în lume. Disponibile cu ora, cu ziua – sau cât timp aveți nevoie.

Sală de întâlniri

Locurile perfecte pentru întâlnire, colaborare și interviuri. Disponibile cu ora, cu servicii oferite de echipa noastră din locație.

  • Întrebați acumPeste 10.000 din care puteți alege
De la $ 21 pe oră

Săli de interviu

Spații profesioniste private, pentru intervievarea candidaților, evaluările anuale sau coordonarea unui grup de cercetare.

  • TeamsFaceți impresia corectă
De la $ 21 pe oră

Sală de formare

Perfecte dacă aveți nevoie de un spațiu special echipat cu birouri, table albe și ecrane pentru sesiunile de instruire.

  • No capitalEchipate pentru sesiuni de instruire
De la $ 21 pe oră

Săli de consiliu

Un spațiu profesionist de birouri, la cerere. Perfect atunci când trebuie să vă concentrați asupra activității.

  • TeamsSpații pentru a impresiona
De la $ 21 pe oră

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți

Săli de întâlniri în Seattle

    Columbia Tower

    701 Fifth Avenue Columbia Tower, 42nd Floor, Seattle, WA, 98104, USA

    Take your business to new heights with a sought-after high-rise address in Downtown Seattle. At 76 storeys high, the Columbia Centre is Washington’s tallest building, offering prestigious Office Space in Seattle’s financial district.

    The grand structure has a sleek, modern interior and benefits from floor-to-ceiling windows with panoramic views over the city. Enjoy the aspect over lunch from the 40th floor café, or stroll outside to find a diverse selection of coffee shops and restaurants right on the doorstep.

    Birouri private de la$ 315/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de la$ 99/ziRezervați acum

    Qualtrics Tower

    1201 Second Avenue Suite 900, Seattle, WA, 98101, USA

    Everyone’s wants a desk at Washington’s finest flexible workspace, Qualtrics Tower. Qualtrics Tower is located in downtown Seattle's business district – a home it shares with corporate giants including Amazon, as well as top restaurants, bars and cultural attractions such as Seattle Art Museum. This new 38-story building boasts serious kerb appeal thanks to its continuous glass façade that provides unobstructed views of the Puget Sound and Olympic Mountains, as well as the buzzing city below. It also means every one of  Qualtrics Tower’s fully equipped workspaces across three floors is filled with natural light – from private offices and chic meeting rooms to designer communal areas perfect for meeting like-minded entrepreneurs or brainstorming your next big idea. These envy-inducing offices even boast a small private deck on the 16th floor as well as a shared deck on the 19th floor, where you can host meetings people will actually look forward to.

    Qualtrics Tower is a one-minute walk from multiple bus stops, a block from University Street Station, and benefits from fantastic road links. The building even offers an on-site bike club, storage and service stations. More than simply a place to plug in your laptop, you’ll benefit from an on-site fitness center and yoga studio with a shower and sauna facility. And on the ground floor, there’s always something inspiring to do after a long day thanks to the extensive Urban Village. Offering a creative mix of open seating, lounge areas, local retailers, bars and restaurants, it’s specifically curated to provide an unparalleled retail experience for the tenants and community around the building. The Urban Village also hosts seasonal events – ideal for networking with local professionals.

    Birouri private de la$ 389/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de la$ 139/ziRezervați acum

    Smith Tower

    506 Second Avenue Downtown Seattle, Suite 1400, Seattle, WA, 98104, USA

    Put your business firmly on the map with a high profile city centre address. The distinguished Smith Tower, at the heart of the financial district, is a designated Seattle landmark offering sought-after office space.

    With its Neoclassical architecture, the 38-storey tower features a granite and terracotta exterior finish, floor-to-ceiling windows and wooden interior styling making it a desirable working environment. The buildings 35th floor is home to a selection of cocktail bars, restaurants and themed bars, providing a variety of tempting options once it’s time to relax.

    Birouri private de la$ 345/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de la$ 99/ziRezervați acum

    US Bank Center

    1420 Fifth Avenue Downtown Seattle, Suite 2200, Seattle, WA, 98101, USA

    Work in the heart of the city at Seattle’s renowned US Bank Center. Our Seattle City office is conveniently located off the I-5 and a short walk from Westlake Light Rail and Monorail Station.

    The iconic 44-storey skyscraper offers enviable views of the cityscape and features modern design features for added convenience. There are a number of food outlets within the centre itself, while out on the street, you’ll find a selection of city centre cafes, restaurants, shops and bars.

    Birouri private de la$ 305/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de la$ 89/ziRezervați acum

    Pachete pentru birouri pentru acces regulat.

    Abonamentele noastre pentru birouri vă oferă acces la locațiile din toate municipiile și orașele importante. Cu prețuri mici și termeni flexibili.

    Spații de birouri (prețuri lunare)

    5 zile$ 225 pe lună
    10 zile$ 319 pe lună
    30 de zile$ 549 pe lună

    În Seattle totul este sub control

    Seattle’s international airport and comprehensive network of transport services makes business travel in and out of the city simple and stress-free. Make Seattle the place for your next meeting, workshop or seminar with our easily-accessible, fully-serviced Meeting Rooms.

    Săli de întâlniri în Seattle convenabile pentru dvs.
    Get-together with colleagues, clients or suppliers in our centrally-located Meeting Rooms in Seattle, Washington. Each professional area provides the ideal space for your next meeting, workshop or pitch. Available to book by the hour or for as long as you need, the rooms are prepared in advance by our professional team and come fully-equipped with flat screen TVs, videoconferencing and high-speed internet.
    Sau explorați toată rețeaua de săli de întâlniri în Washington .

    Răspunsuri la întrebările dumneavoastră despre sălile de întâlniri în Seattle

    Echipa noastră este gata să vă răspundă la întrebări.
    Închiriați o sală de întâlniri în Seattle de la minimum $ 21 până la $ 69 pe oră, pentru opțiunea noastră Premium. Sălile noastre de întâlniri vă oferă tot ce vă trebuie pentru a găzdui o întâlnire productivă și pot fi rezervate cu ora sau cu ziua. Le puteți utiliza în funcție de cerințele dvs.: ca sală de conferințe, sală de consiliu, sală pentru interviuri sau sală de instruire.
    Toate sălile noastre de întâlniri sunt disponibile cu ora și cu ziua. Deci, dacă doriți să închiriați un spațiu de întâlniri pentru o zi, vă putem ajuta să găsiți locul perfect în în Seattle.
    Găsiți spațiul ideal pentru următorul eveniment în Seattle cu gama noastră variată de săli de întâlniri. Avem o gamă largă de săli pentru conferințe, interviuri și instruire în centrele noastre, echipate cu cea mai recentă tehnologie, rețele Wi Fi de mare viteză și echipe de asistență în locație pentru a ne asigura că întâlnirea dvs. se va desfășura fără probleme.
    Da, puteți rezerva o sală de întâlniri de la minimum de o oră până la o săptămână întreagă în centrele noastre de afaceri din în Seattle. Este suficient rezervați online, prin telefon sau prin intermediul aplicației Regus.
    Vă recomandăm să rezervați anticipat sala de întâlniri, pentru a vă asigura că există un spațiu disponibil pentru dvs. și invitații dvs. Atunci când rezervați anticipat, aveți, de asemenea, opțiunea de a personaliza amenajarea sălii și de a stabili orice cerințe privind cateringul sau băuturile răcoritoare.
    Sălile noastre sunt complet echipate cu mobilier modern și echipament de videoconferințe, astfel încât puteți să vă prezentați și să începeți. De asemenea, putem include în spațiul dvs. whiteboarduri, flipcharturi, ecrane AV și proiectoare, dacă aveți nevoie de acestea.
    La Regus, sălile noastre de întâlniri sunt disponibile cu ora, asigurându-vă că veți plăti doar pentru timpul și spațiul de care aveți nevoie.
    Dacă întâlnirea durează mai mult decât era stabilit, puteți extinde rezervarea sălii cu o oră, în funcție de disponibilitate. Discutați cu echipa noastră din locație și vom încerca să vă modificăm rezervarea, pentru a vă satisface noile cerințe.

    * Toate prețurile menționate sunt valabile la momentul solicitării informațiilor, în baza unor contracte cu durata de 24 de luni. Prețurile pot fi modificate și vor varia în funcție de produsele și serviciile anume selectate. Prețurile pentru spații de birouri și de coworking sunt pe persoană pe lună și depind de disponibilitate. Se aplică Termeni și condiții specifice.