home Icon
  • Spații de birou
home Icon

Spații de birou

Dacă doriți să închiriați un spațiu de birouri cu un design de excepție, spațiile noastre sunt destinate echipelor de orice dimensiune, fiind însoțite de servicii complete. Deci, vă puteți concentra asupra dezvoltării afacerii, fără ca atenția să vă fie distrasă. Indiferent dacă aveți nevoie de ceva pe termen scurt, mai lung sau aveți o abordare flexibilă, vă putem oferi spațiul de birouri potrivit.

Obțineți o cotație

Cele mai mari companii din lume au încredere în noi

Spații de birou

    Soluții pentru spații de birouri flexibile.

    Opțiunile noastre flexibile și complet personalizabile de închiriere a birourilor sunt disponibile cu ora, cu ziua sau cât timp aveți nevoie.

    Birouri private

    O gamă largă de birouri gata de utilizare, complet echipate cu tot ce vă trebuie pentru a începe.

    • calendarPe lună sau pe an
    • TeamsEchipe de toate dimensiunile
    De la £ 45 pe persoană pe lună

    Birouri personalizate

    Pentru situațiile în care accesul imediat nu este suficient. Personalizați toate aspectele spațiului dvs., inclusiv mobilierul și brandingul.

    • brandPe lună sau pe an și personalizat
    • TeamsEchipe de toate dimensiunile
    De la £ 45 pe persoană pe lună

    Birouri de zi

    Un spațiu profesionist de birouri, la cerere. Perfect atunci când trebuie să vă concentrați asupra activității.

    • 24 hour accessPe oră sau pe zi
    • TeamsEchipe de toate dimensiunile
    De la £ 25 pe zi

    Abonament de membru Birou

    Acces flexibil la birourile de zi, oriunde și oricând aveți nevoie, în mii de locații din lumea întreagă.

    • Flexible payment5, 10 sau un număr nelimitat de zile pe lună
    De la £ 189 pe lună

    Aveți nevoie de ajutor?

    Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

    • Agenți disponibili în lumea întreagă
    • Discutați despre diversele opțiuni
    • Primiți o cotație personalizată
    • Înregistrați-vă și începeți

    Închirierea spațiilor noastre de birouri include mult mai multe

    Spațiile de birouri Regus sunt echipate cu tot ce vă trebuie pentru a vă desfășura activitatea. De la mobilier ergonomic la servicii de asistență. Și aveți acces chiar și la zonele de relaxare, precum și la rețeaua noastră globală de business lounge-uri.

    • Echipe de asistență profesională prezente în locație, pentru a vă oferi ajutor pe parcursul zilei
    • flexibleTehnologie la standarde profesionale și servicii de asistență
    • Adresă de afaceriAcces la rețeaua noastră globală de business lounge-uri
    • appRezervați săli de întâlniri și utilizați zonele de relaxare
    • 24 hr cctv monitoringCurățenie, utilități și servicii de pază, asigurate de noi
    • Day officeToate acestea sunt disponibile cu opțiunile simple de tarifare zilnică sau lunară

    Spații de birouri flexibile care cresc odată cu afacerea dvs.

    Fiecare spațiu de birou pe care îl oferim este disponibil pentru perioade flexibile. Prin urmare, puteți adăuga mai mult spațiu pe măsură ce vă dezvoltați afacerea sau mai multe locații, dacă este cazul.

    • Low riskAxați-vă pe dezvoltarea afacerii, deoarece spațiul se va dezvolta odată cu dvs.
    • Adresă de afaceriDacă doriți să vă mutați în altă parte sau să vă deschideți încă un sediu, nu este nicio problemă
    • GlobalEste simplu să angajați personal, trebuie doar să adăugați mai multe stații de lucru, iar noi le vom pregăti pentru dvs.
    • flexibleDacă biroul perfect din prezent diferă față de cel de care veți avea nevoie în viitor, îl puteți reconfigura

    Un birou ce poate fi personalizat în întregime. Acesta vă aparține în totalitate

    Dacă doriți să închiriați un spațiu de birouri cu un design de excepție, spațiile noastre sunt destinate echipelor de orice dimensiune, fiind însoțite de servicii complete. Deci, vă puteți concentra asupra dezvoltării afacerii, fără ca atenția să vă fie distrasă. Indiferent dacă aveți nevoie de ceva pe termen scurt, mai lung sau aveți o abordare flexibilă, vă putem oferi spațiul de birouri potrivit.

    Birouri personalizate >
    Închiriați un birou parcurgând 3 pași simpli
    1. Alegeți și configurați-vă spațiul de birouri
    Aici puteți alege locația, numărul persoanelor care pot utiliza spațiul și designul care se va potrivi cel mai bine cu modul lor de lucru.
    2. Îmbunătățiți-l și personalizați-l.
    Apoi, utilizați serviciul nostru „Proiectați-vă biroul”, pentru a personaliza biroul în funcție de cerințele dvs. Opțional, vă putem oferi specificațiile necesare.
    3. Semnați contractul și mutați-vă în biroul dvs.
    După ce ați semnat contractul, puteți începe să lucrați în noul dvs. spațiu. Echipa noastră de experți se va ocupa de toate detaliile și de toate schimbările de ultim moment.

    Birouri la cheie. Pentru toate companiile, indiferent de dimensiune

    Indiferent dacă aveți o companie înființată recent sau o multinațională consacrată, vă puteți bucura de avantajele unui birou la cheie. Vă vom oferi sprijinul necesar și ne vom asigura că totul decurge perfect, de la personalul de recepție la serviciile de întreținere și curățenie. Astfel, vă veți putea concentra pe afacerea dvs.

    • PlaceholderDoriți să începeți o afacere? Un birou cu asistență și servicii complete vă va ușura considerabil munca
    • all inclusiveÎntreprinderile mai mari pot utiliza birourile noastre la cheie pentru a crea un sistem centralizat eficient și productiv
    • adminÎn cazul în care compania dvs. este consacrată, birourile hibride pot fi o opțiune flexibilă și rentabilă
    • scaleO afacere în plină ascensiune se poate dezvolta și poate accesa piețele din străinătate prin intermediul sutelor de locații pe care le avem în întreaga lume

    Aveți nevoie de birouri și mai flexibile?

    Doriți libertatea de a lucra așa cum doriți din cele peste 4.000 de locații? Un abonament de membru Birou Regus vă oferă acces la birourile de zi pentru 5, 10 sau un număr nelimitat de zile în fiecare lună, în schimbul unui singur tarif simplu.

    Consultați planurile de abonamente

    Aveți o întrebare despre închirierea spațiilor de birouri?

    Nu găsiți un răspuns la întrebarea dvs.? Luați legătura cu echipa noastră, care vă stă întotdeauna la dispoziție.
    Avem o gamă de tarife care diferă în funcție de spațiul de lucru pe care doriți să îl închiriați. Tarifele sunt stabilite în funcție de dimensiune, locație și de locul în care este situat spațiul respectiv în cadrul centrului (la fereastră sau în interiorul clădirii). Experții noștri în spații de birouri vă pot ajuta să închiriați la prețul potrivit spațiul perfect pentru nevoile dvs.
    Da, oferim spre închiriere birouri private pentru o singură persoană, precum și mesele noastre de birou dedicate pentru coworking sau opțiunea unui birou în comun. Astfel, cei interesați de ambele opțiuni vor fi mulțumiți, bucurându-se de un nivel de confidențialitate combinat cu un loc rezervat într-o zonă de lucru deschisă.
    Experții noștri în spații de lucru vă vor oferi detalii despre spațiile de birouri disponibile pentru închiriat în locația dorită și vă vor explica diversele opțiuni disponibile. Dimensiunea biroului trebuie aleasă în funcție de numărul de persoane care vor lucra acolo și de configurația pe care o doriți.
    Puteți închiria birouri de diferite dimensiuni: s-ar putea să doriți o soluție flexibilă pe termen scurt în birourile de zi sau în cele amplasate într-un spațiu deschis, care se pot rezerva cu ora. Sau s-ar putea să preferați să închiriați birouri pe termen lung, caz în care este posibil să fie mai potrivit un birou privat, unul hibrid, un birou de echipă sau un birou central închiriat ocazional. De asemenea, vă putem oferi și opțiunea unui birou virtual, care vă permite să creați o prezență de afaceri prin intermediul unei adrese premium.
    Știm că micile afaceri nu doresc întotdeauna să își ia angajamente pe termen lung atunci când închiriază spații de birouri. Din acest motiv, contractele noastre flexibile pot dura între două săptămâni și câteva luni. De asemenea, oferim pachete de abonament, care vă permit să plătiți doar pentru opțiunile de care aveți nevoie.
    În schimbul unui singur tarif, spațiile noastre de birouri sunt echipate cu următoarele:
    Mobilier, precum birouri și scaune
    Rețea Wi Fi la standarde profesionale și tehnologie securizată
    O echipă care oferă servicii profesionale de recepție și o echipă de administrare a birourilor
    Utilizarea adresei de afaceri și gestionarea corespondenței
    Bucătărie comună și acces nonstop
    Acces gratuit și nelimitat în rețeaua noastră globală de business lounge-uri
    În schimbul unui tarif suplimentar, puteți adăuga următoarele opțiuni suplimentare în spațiile dvs. de birouri:
    Acces la facilitățile de imprimare și scanare
    Preluarea apelurilor și redirecționarea corespondenței
    Un design al biroului personalizabil
    Mobilier și echipament de înaltă calitate
    Acces suplimentar la sălile de întâlniri
    Ceai și cafea proaspete și servicii de catering
    Da. Dorim ca spațiul închiriat să reflecte spiritul afacerii dvs. Așadar, aveți opțiunea să amplasați în biroul dvs. propriile sigle și scheme de culori, să alegeți designul și să adăugați propriul mobilier, pentru a crea un spațiu mai personalizat.
    Da. Abonamentele noastre la birourile de zi vă permit dvs. și echipei să lucrați de oriunde doriți. Nu trebuie decât să alegeți dacă doriți cinci, zece sau un număr nelimitat de vizite pe lună, iar spațiul de birou închiriat va fi disponibil pentru dvs.
    Spațiile noastre de birouri găzduiesc diverse afaceri dinamice și oferă o mulțime de zone comune în care puteți să relaționați cu alte persoane și să dezvoltați relații profesionale. Puteți alege să închiriați o masă de birou dedicată pentru coworking, să ocupați o masă de birou prin rotație într-un spațiu de lucru comun sau să rezervați un spațiu de coworking într-o zonă de lucru deschisă.

    Găsiți spațiul de birou perfect

    Explorați rețeaua noastră națională și locală de peste 4000 de locații, pentru a găsi sediul perfect pentru afacerea dvs.

    * Toate prețurile menționate sunt valabile la momentul solicitării informațiilor, în baza unor contracte cu durata de 24 de luni. Prețurile pot fi modificate și vor varia în funcție de produsele și serviciile anume selectate. Prețurile pentru spații de birouri și de coworking sunt pe persoană pe lună și depind de disponibilitate. Se aplică Termeni și condiții specifice.