Ne pare rău, nu putem găsi {{term}}. Vă rugăm să încercați din nou.

Birouri flexibile în Amstelveen, Kronenburg

Bavincklaan 7, 1183 AT Amstelveen

This impressive, glass-fronted building reflects minimalist, contemporary Dutch sensibilities. The sleek aesthetic continues inside, where a stunning designer atrium leads to four floors of premium, flexible workspace. Whether you choose to base your business here for a day, a week or a few months, you’ll find everything you need. From stylish private offices to elegant meeting rooms and spacious co-working areas, comfort and productivity is guaranteed. There’s even the option to benefit from this prestigious address through a virtual office service – complete with call handling and mail forwarding.

Located next to a hotel, on the main route between Amsterdam and Amstelveen, this centre benefits from convenient public transport links including Kronenburg Bus Station and Light Rail Station – just a five-minute walk from the office door. The surrounding area is renowned for its premium shops and restaurants, so whether you’re networking with local professionals, entertaining clients or simply making the most of your lunch break, Amstelveen delivers. For some urban green space, the beautiful Dr. Jac. P. Thijssepark - Place Amstelveen park is a short stroll away. And if you’re keen to stay active, you can get to Sportcentrum VU in less than five minutes. Keen to explore some local culture? Catch a variety of performing arts at the nearby Griffioen, Cultural Centre VU.

Mai multe
Ce este disponibil

Birouri flexibile în Amstelveen, Kronenburg

Bavincklaan 7, 1183 AT Amstelveen

This impressive, glass-fronted building reflects minimalist, contemporary Dutch sensibilities. The sleek aesthetic continues inside, where a stunning designer atrium leads to four floors of premium, flexible workspace. Whether you choose to base your business here for a day, a week or a few months, you’ll find everything you need. From stylish private offices to elegant meeting rooms and spacious co-working areas, comfort and productivity is guaranteed. There’s even the option to benefit from this prestigious address through a virtual office service – complete with call handling and mail forwarding.

Located next to a hotel, on the main route between Amsterdam and Amstelveen, this centre benefits from convenient public transport links including Kronenburg Bus Station and Light Rail Station – just a five-minute walk from the office door. The surrounding area is renowned for its premium shops and restaurants, so whether you’re networking with local professionals, entertaining clients or simply making the most of your lunch break, Amstelveen delivers. For some urban green space, the beautiful Dr. Jac. P. Thijssepark - Place Amstelveen park is a short stroll away. And if you’re keen to stay active, you can get to Sportcentrum VU in less than five minutes. Keen to explore some local culture? Catch a variety of performing arts at the nearby Griffioen, Cultural Centre VU.

Ce este disponibil

+31 207585758

  • Ecran complet
  • Indicații
  • Vizualizare hartă
Vedeți toate locațiile din Amstelveen

Companie de încredere în întreaga lume

LinkedIn
Cigna
Accenture

De ce să alegeți un birou Regus?

Birouri mobilate

Mobilier modern și internet de mare viteză incluse

Tarifare all-inclusive

Achitați un preț simplu pentru tot ceea ce ține de spațiul dvs. de lucru.

Măriți dimensiunea

Adăugați mai mult spațiu pentru birouri când angajați persoane noi.

Birouri temporare

Configurați ca birou de proiect și anulați-vă abonamentul cu o notificare de o lună.

Alegeți tipul de spațiu de birouri:

Birourile cu fereastră din Amstelveen, Kronenburg oferă un spațiu de birou privat cu o panoramă.

Birou cu fereastră

Un birou privat cu panoramă, disponibil în toate centrele.

Birourile interioare din Amstelveen, Kronenburg oferă spații de birou la prețuri economice

Birou interior

Un birou Regus obișnuit, mai puțin panorama; spațiul de birou cu cele mai reduse costuri.

Birourile echipate din Amstelveen, Kronenburg reprezintă un spațiu de birou și o sală de ședințe combinate

Birouri echipate

Un birou și o sală de ședințe împreună; de obicei, conține două mese de birou și o masă de ședințe.

Spațiu de co-working în Amstelveen, Kronenburg într-un mediu de birou comun

Co-working

Spațiu de birou într-un mediu de birou comun, cu politică de ocupare a meselor de birou prin rotație: primul venit, primul servit.

Tarifare all-inclusive

Achitați un singur preț pentru un birou complet mobilat, inclusiv mobilier, Wi-Fi, telefoane, facturi la utilități și recepție cu personal.

Trebuie să plătiți separat doar pentru consumabile, precum cafeaua, fotocopiile și apelurile.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Măriți spațiul după nevoi

  • Plătiți doar pentru spațiul de lucru de care aveți nevoie
  • Începeți cu puțin, adăugați mai mult spațiu și stații de lucru pe măsură ce vă dezvoltați afacerea
Bucătărie cu facilități pentru ceai și cafea

Personalizați-vă biroul

  • Mobilier, amplasare și decorațiuni, toate adaptate nevoilor dvs.
Regus oferă o prezență globală, iar abonamentul de membru Lounge este inclus gratuit

Prezență globală

  • Abonament de membru Lounge inclus gratuit
  • Accesați lounge-urile noastre de afaceri din întreaga lume
Internet securizat, de mare viteză disponibil, cu setare inclusă

Asistență administrativă

  • Recepție cu personal şi gestionarea corespondenței incluse
  • Dispuneți de ajutor pentru sarcinile administrative, precum corespondența și fotocopiile
Internet securizat pentru afaceri, Wi-Fi, telefon și linii telefonice

Tehnologie

  • Internet securizat pentru afaceri, Wi-Fi, telefon și linii telefonice
  • Utilizarea celor 50 milioane hotspot-uri WiFi din întrega lume
Spațiu de lucru colaborativ într-un mediu sociabil, comun

Spațiu de lucru

  • Mobilier de birou modern și ergonomic
  • Mediu de afaceri profesionist
  • Locații convenabile în locurile unde faceți afaceri
  • Utilizarea sălilor de întâlniri ale comunității cu ora
Meeting and office facilities at Amstelveen, Kronenburg

Facilități

  • Recepționist pentru întâmpinarea oaspeților
  • Bucătărie comună cu facilități pentru ceai și cafea
  • Lounge de afaceri și zonă de relaxare mai mică
  • Toate costurile cu utilitățile incluse
  • Curățenie și întreținere birou
  • Acces la imprimantă, scanner și copiator
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Beneficii

  • Acces exclusiv la programul Regus Marketplace care oferă reduceri din partea brandurilor de top
  • Calendar cu evenimentele și activitățile periodice ale comunității Regus
  • Aplicația Regus pentru rezervarea spațiului de lucru și multe altele

Mai multe moduri de lucru în Amstelveen

Oferim mai mult decât spațiu de birouri

...

Abonamentul de membru oferă acces global la spațiul de lucru cu acces instant pentru o gamă de niveluri de abonament de membru

Abonament de membru

Acces global la spațiu de birou cu acces instant, cu o gamă largă de niveluri de membru pentru a se potrivi oricărui buget sau mod de lucru.

Săli profesionale în Amstelveen, Kronenburg pentru a vă întâlni, pentru a vă instala, pentru a oferi cursuri de instruire și pentru a organiza interviuri

Sală de ședințe

Spațiu de birou profesional, pentru a întâlni, a prezenta, a forma sau a intervieva, cu WiFi, proiector, tablă albă și asistență din partea echipei noastre.

Birourile virtuale din Amstelveen, Kronenburg oferă o adresă prestigioasă și o gamă de servicii de asistență.

Birou virtual

Imaginea potrivită pentru afacerea dvs., cu o adresă prestigioasă și o gamă de servicii de asistență.

Gestionați-vă spațiul de birouri prin intermediul aplicației Regus

Gestionați totul oriunde ați fi

Descărcați aplicația Regus de pe Apple App Store sau Google Play.

Descărcați aplicația Regus din Apple App Store      Descărcați aplicația Regus din Google Play Store

Ce oferă un birou Regus?

Regus închiriază spațiu de birouri în centrele de afaceri din România. Fiecare birou privat poate fi îmbunătățit pentru a adăuga mai multe birouri sau poate fi mutat fără costuri suplimentare; închiriem, de asemenea, birouri temporare pentru a acoperi durata unui proiect, cu contracte care se desfășoară timp de o lună.

Birourile oferite de noi sunt furnizate cu mobilier, internet de mare viteză și o recepție cu personal, fiind disponibile servicii suplimentare precum săli de întâlniri sau birouri virtuale. Puteți alege între birouri interioare și birouri cu ferestre și oferim, de asemenea, diverse compartimentări - birou mic cu săli de întâlniri anexate.

Să începem

Oricare ar fi afacerea sau bugetul dumneavoastră, vă vom ajuta să găsiți spațiul de lucru potrivit.

Să începem

Oricare ar fi afacerea sau bugetul dumneavoastră, vă vom ajuta să găsiți spațiul de lucru potrivit.