home Icon
  • Costa Rica
  • San Jose
home Icon

Birou virtual în San Jose

/Prezență imediată/SPAȚII DE LUCRU LA CERERE
Consolidați prezența companiei dvs. cu un birou virtual în în San Jose. Rețeaua noastră globală extinsă de spații de lucru vă oferă o adresă de afaceri reală, în locații de cea mai bună calitate, cu o gamă largă de servicii privind gestionarea corespondenței și preluarea apelurilor, precum și acces la săli de întâlniri și la spații de birou oricând aveți nevoie.
Cum vă putem susține în San Jose:
  • bullet IconO adresă de afaceri profesională într-o locație excelentă
  • bullet IconServiciul pentru preluarea apelurilor este disponibil opțional
  • bullet IconPrin intermediul anumitor planuri, beneficiați de credite pentru business lounge-uri și birouri de zi din întreaga lume
Cumpără acum
phone iconSau sunați-ne la+44 20 3839 9912

Spații de lucru flexibile, create conform cerințelor dumneavoastră

Opțiunile noastre flexibile și complet personalizabile de închiriere a birourilor sunt disponibile cu ora, cu ziua sau cât timp aveți nevoie.

Birouri private

O gamă largă de birouri gata de utilizare, complet echipate cu tot ce vă trebuie pentru a începe.

  • calendarPe lună sau pe an
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la $ 205 USD pe persoană pe lună

Birouri personalizate

Pentru situațiile în care accesul imediat nu este suficient. Personalizați toate aspectele spațiului dvs., inclusiv mobilierul și brandingul.

  • brandPe lună sau pe an și personalizat
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la $ 205 USD pe persoană pe lună

Birouri de zi

Un spațiu profesionist de birouri, la cerere. Perfect atunci când trebuie să vă concentrați asupra activității.

  • 24 hour accessPe oră sau pe zi
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la $ 55 USD pe zi

Abonament de membru Birou

Acces flexibil la birourile de zi, oriunde și oricând aveți nevoie, în mii de locații din lumea întreagă.

  • Flexible payment5, 10 sau un număr nelimitat de zile pe lună
De la $ 159 USD pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Rezervați pentru o zi mese de birou prin rotație sau un spațiu dedicat pentru birouri, alegând din mii de locații.

Birou dedicat

Închiriați câte birouri vă trebuie, într-un spațiu pentru birouri comun și dinamic. Sunt incluse opțiunile pentru adresa de afaceri și depozitare.

  • Office deskSpațiu de lucru permanent rezervat
De la $ 159 USD pe persoană pe lună

O zi de coworking

Acces la cerere la spații de coworking care vă inspiră, rezervate într-o zonă de lucru deschisă, mereu la dispoziție atunci când aveți nevoie de un birou.

  • 24 hour accessOcupați o masă de birou prin rotație, disponibilă cu ora sau cu ziua
De la $ 29 USD pe zi

Abonament de coworking

Aveți nevoie cu regularitate de o masă de lucru prin rotație? Închiriați un birou timp de 5, 10 sau un număr nelimitat de zile pe lună.

  • Flexible paymentOcupați o masă de birou prin rotație, ori de câte ori aveți nevoie
De la $ 79 USD pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Indiferent dacă prezența dvs. va fi virtuală sau fizică, vă putem oferi un pachet care să corespundă cerințelor afacerii dvs.

Adresă de afaceri

Folosind o adresă virtuală pentru compania dvs., în oricare dintre cele peste 4000 de locații ale noastre, vă dezvoltați afacerea și vă îmbunătățiți credibilitatea.

  • GlobalO prezență virtuală oriunde
De la $ 55 USD pe lună

Birou virtual

O adresă de afaceri prestigioasă, cu serviciu de preluare a apelurilor telefonice, un recepționist virtual și acces la rețeaua noastră globală de business lounge-uri.

  • Spații de birouPachetul nostru cel mai popular
De la $ 119 USD pe lună

Birou virtual plus

Toate acestea sunt incluse în pachetul nostru pentru birouri virtuale, plus accesul la sălile de întâlniri și 5 zile pe lună pentru spații de birouri.

  • Calitatea de membruPachetul nostru cel mai cuprinzător
De la $ 175 USD pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Săli de întâlniri pentru orice scop, oriunde în lume. Disponibile cu ora, cu ziua – sau cât timp aveți nevoie.

Sală de întâlniri

Locurile perfecte pentru întâlnire, colaborare și interviuri. Disponibile cu ora, cu servicii oferite de echipa noastră din locație.

  • Întrebați acumPeste 10.000 din care puteți alege
De la $ 15 USD pe oră

Săli de interviu

Spații profesioniste private, pentru intervievarea candidaților, evaluările anuale sau coordonarea unui grup de cercetare.

  • TeamsFaceți impresia corectă
De la $ 15 USD pe oră

Sală de formare

Perfecte dacă aveți nevoie de un spațiu special echipat cu birouri, table albe și ecrane pentru sesiunile de instruire.

  • No capitalEchipate pentru sesiuni de instruire
De la $ 15 USD pe oră

Săli de consiliu

Un spațiu profesionist de birouri, la cerere. Perfect atunci când trebuie să vă concentrați asupra activității.

  • TeamsSpații pentru a impresiona
De la $ 15 USD pe oră

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți

Birou virtual în San Jose

    Núcleo

    C. 40, Mántica, San Jose, 10102, CRI

    Our construction team are currently busy building this location, another new location in our 4000+ network that enables people all over the world to work closer to where they need to be.

    We will bring you specific details about this location soon, but all our workspaces are designed with professionalism and your productivity in mind.

    From our ergonomic furniture to ambient lighting and all the facilities you are going to need on site including shared amenities like kitchens and break-out space. Our workspaces cater for a range of workstyles whether you just want to drop into our business lounge, coworking space or need an office for the day or meeting room for the hour. We also have long term solutions such as offices which come ready to go or you can fully customize them, or a dedicated coworking desk.

    Everyone of our locations can also be used as a postal address for your business by setting up a Virtual Office.

    The community team look forward to welcoming you very soon, if you are interested in this location, please don’t hesitate to get in touch with our team.

    red-dot-label

    Centrul se deschide în curând

    Birouri private de laContactați-neObțineți o cotație
    Birouri de zi de laContactați-neRezervați acum

    Boulevard Dent

    Boulevard Dent Adriatico Building, Piso 3, San Jose, San Pedro, 11501, CRI

    Build a new home for your business in Costa Rica, with ready-to-use office space at 6184 Boulevard Dent. Get straight to work in the fast-growing capital city, in the diverse business district of The Alameda. Enjoy reliable nearby bus and train links for commuting and the attractions of Downtown San Jose.

    Let your business shine in this bold, glass-fronted office building. Welcome clients with onsite parking and a professional reception area, and enjoy open plan work areas and glass partitioned private offices. Pitch ideas in fully furnished meeting rooms with views of the San Jose skyline. Connect with colleagues after work in a popular region of Latin America.

    Escazu Corporate Centre

    Escazu Corporate Center, 06th Floor, Escazu, San Jose, 40602, CRI

    Choose a premium base for your business with our Escazú Corporate Centre. Just over 10 minutes’ drive from central San José, and 20 minutes from the airport, this modern high-rise is strategically located in the affluent San Rafael de Escazú neighbourhood.

    Focus more easily in sunlit offices with huge floor-to-ceiling windows, giving you uninterrupted views across the Central Valley. Treat visiting clients to an impressive meal at one of the nearby eateries or head to Zona 400 for a relaxing walk.

    Birouri private de la$ 325 USD/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de la$ 89 USD/ziRezervați acum

    Plaza Roble Las Terrazas

    Centro Corporativo Plaza Roble Edificio 5, San Rafael de Escazú, San José Province, 10203, CRI

    Join a popular business community in an upscale neighbourhood from our Plaza Roble Las Terrazas workspace. Based 11km from the capital and 20 minutes’ drive from the international airport, it’s a convenient place to host clients and meet new faces.

    Get down to business in modern spaces with inspiring Valley views or work outside from the landscaped central courtyard under a beautiful mountain backdrop. Enjoy lunch at a local cafe or stay fit, with gyms and a rock climbing centre close by.

    Birouri private de la$ 255 USD/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de la$ 79 USD/ziRezervați acum

    Pachete pentru birouri pentru acces regulat.

    Abonamentele noastre pentru birouri vă oferă acces la locațiile din toate municipiile și orașele importante. Cu prețuri mici și termeni flexibili.

    Spații de birouri (prețuri lunare)

    5 zile$ 159 USD pe lună
    10 zile$ 245 USD pe lună
    30 de zile$ 395 USD pe lună

    În San Jose totul este sub control

    Our virtual office locations in San Jose are perfectly positioned to enable you to establish a credible presence for your business.

    Birouri virtuale în San Jose convenabile pentru dvs.
    Build an instant presence wherever you need to be, at any of our San Jose virtual office locations. Choose your business address, with trained receptionists to take your calls and handle your mail if you need it. And make use of our community meeting rooms, office space or coworking desks as the demands of your business change.
    Sau explorați toată rețeaua de birouri virtuale în Costa Rica .

    Răspunsuri la întrebările dumneavoastră despre birourile virtuale în San Jose

    Echipa noastră este gata să vă răspundă la întrebări.
    Stabiliți-vă sediul afacerii în în San Jose cu un birou virtual. Avem o gamă variată de locații pentru birouri virtuale disponibile în zonă, cu prețuri care variază de la $ 55 USD pe lună la $ 94 USD pe lună.
    La Regus, oferim o varietate de servicii profesioniste destinate birourilor virtuale în San Jose pentru a vă ajuta să profitați la maximum de fiecare oportunitate. Alegeți o nouă adresă de afaceri într-o locație excelentă inclusă în pachetele noastre pentru birouri virtuale. De asemenea, vă putem oferi un număr de telefon local, servicii de gestionare a apelurilor și de redirecționare a corespondenței, astfel încât să vă puteți concentra asupra lucrurilor importante și să ne lăsați pe noi să ne ocupăm de restul. Pachetele noastre Birou virtual și Birou virtual plus vă oferă, de asemenea, acces nelimitat în lounge-urile noastre de afaceri. Pachetul Plus include, de asemenea, cinci zile de utilizare pe lună a unui birou sau a unui spațiu de coworking.
    Dacă nu doriți să vă luați un angajament pe termen lung, birourile noastre virtuale sunt disponibile cu un contract minim de o lună.
    În majoritatea țărilor și regiunilor, puteți utiliza noua adresă a biroului dvs. virtual pe toate materialele de marketing, inclusiv pe site-ul web, pe cărțile de vizită și pe antetul scrisorilor. Rețineți că, reglementările privind biroul virtual pot varia în funcție de țară sau regiune. Pachetele pot să nu fie disponibile în unele teritorii, deoarece se pot aplica limitări și restricții. În unele regiuni nu este permisă înregistrarea unei companii la adresa unui birou virtual. Întrebați-vă întotdeauna reprezentantul de vânzări despre legile și reglementările locale înainte de a achiziționa.
    Înțelegem că, în afaceri, lucrurile se pot schimba rapid. Dacă doriți să vă mutați adresa într-un alt centru, vom face acest lucru pentru dvs., fără costuri suplimentare.
    Pentru a modifica sau anula abonamentul pentru biroul virtual, discutați astăzi cu unul dintre membrii echipei noastre.
    Vă putem redirecționa corespondența zilnic, săptămânal sau lunar pentru o mică taxă suplimentară. De asemenea, vă putem scana și redirecționa corespondența digital sau vă puteți colecta corespondența personal de la adresa biroului dvs. virtual.
    Toate birourile noastre virtuale funcționează în centre de afaceri reale, cu echipe de profesioniști în locație. Acestea vă vor transmite corespondența, în timp ce recepționerii noștri virtuali instruiți vor fi la dispoziția dvs. pentru a răspunde la apeluri.
    Da, puteți să beneficiați de un număr regional sau național dedicat și să adăugați un plus de credibilitate prezenței dvs. locale.

    * Toate prețurile menționate sunt valabile la momentul solicitării informațiilor, în baza unor contracte cu durata de 24 de luni. Prețurile pot fi modificate și vor varia în funcție de produsele și serviciile anume selectate. Prețurile pentru spații de birouri și de coworking sunt pe persoană pe lună și depind de disponibilitate. Se aplică Termeni și condiții specifice.