Recuperarea în caz de dezastru

Orice afacere își poate suspenda activitatea în urma unor evenimente neașteptate care nu pot fi controlate. De ce să nu folosiți soluțiile noastre de top privind recuperarea în caz de dezastru pentru a vă proteja împotriva întreruperilor costisitoare? Vă vom ajuta să vă recuperați rapid – și să vă reluați activitatea.

Obțineți o cotație

Cele mai mari companii din lume au încredere în noi

Recuperarea în caz de dezastru

Vă vom ajuta să vă continuați activitatea chiar dacă se întâmplă ceva neașteptat, oferindu-vă acces la un spațiu de lucru mobilat și cu servicii complete – disponibil în doar patru ore.

Dinamic

ContactPentru 20% din echipa dvs. de bază
Accesați un spațiu de birou privat, complet echipat, într-o singură zi lucrătoare, cu până la 30 de zile de utilizare pe an.

Rezervare

ContactPentru nucleul al echipei dvs.
În doar 4 ore, vă puteți muta într-un spațiu de lucru rezervat, privat și cu infrastructură IT securizată, pentru un număr nelimitat de zile pe an.

Rapid

ContactAcces la cerere pentru toți utilizatorii
Oferă utilizarea în regim de urgență, la cerere, precum și acces la un spațiu de coworking. Gata de utilizare în 4.000 de locații din întreaga lume.

O soluție potrivită pentru afacerea dvs.

Planificarea în cazul unor situații neprevăzute va necesita furnizarea anumitor servicii, în funcție de configurația dvs. unică, de modelele de lucru și de membrii echipei pe care îi considerați esențiali pentru afacerea dvs. Indiferent de angajații pe care îi sprijiniți, vă vom oferi tot ce este necesar, de la soluții pentru desfășurarea activității de acasă la spații temporare de coworking – în timp ce noi vom restabili în cel mai scurt timp posibil spațiile de birouri esențiale.

Obțineți o cotație >

Întreruperi minime, asistență maximă

Birourile noastre la cheie îi asigură echipei dvs. toate cele necesare pentru a vă menține afacerea în mișcare – cât timp aveți nevoie. Relaxați-vă știind că totul este pregătit și gata de utilizare, iar echipele noastre experimentate care asigură asistența la fața locului vă pot ajuta dacă aveți alte cerințe.

  • flexibleSpațiul dumneavoastră de birou privat
  • wifiWiFi la standarde profesionale
  • breakout areaAcces la săli de întâlniri și zone de relaxare
  • 24 hr cctv monitoringServicii de pază, curățenie, utilități și întreținere
  • TelephoneLinie telefonică profesională directă
  • 24 hour accessAcces permanent la biroul dvs.

Servicii de asistență, oricând și oriunde aveți nevoie

Scara la care operăm la nivel global ne permite să ajutăm sute de afaceri pe an să se recupereze în urma a tot felul de evenimente neplăcute. Vă putem oferi acces în termen scurt la 4.000 de locații pentru spații de lucru, pe care le puteți găsi în toate localitățile, orașele sau nodurile de transport importante din toată lumea. Pentru ca dvs. să vă puteți continua activitatea chiar dacă se întâmplă un eveniment neașteptat.

Vă stăm la dispoziție pentru a discuta despre nevoile dvs. de recuperare în caz de dezastru

Consilierii noștri experimentați sunt gata să vă ajute să creați planul potrivit de recuperare în caz de dezastru pentru afacerea dvs.

Obțineți o cotație

Răspunsuri la întrebările dumneavoastră privind spațiile de coworking

Echipa noastră este gata să vă răspundă la întrebări.
Probabil veți avea nevoie de o combinație între cele trei - gândiți-vă la echipa dumneavoastră de angajați și de tipul de sprijin de care ați avea nevoie pentru a nu întrerupe activitatea personalului indispensabil (dar și a celui neesențial). Planul Dinamic vă oferă un spațiu de birou privat, funcțional, în termen de o zi lucrătoare - recomandăm această variantă pentru 20% din echipa dumneavoastră. Planul Rezervă vă oferă un spațiu de lucru rezervat în permanență - este planul ideal pentru 1% din funcții. Planul Rapid asigură un spațiu de lucru ad-hoc, în regim de urgență, pentru orice membru din echipa dumneavoastră care are nevoie de el.
Înțelegem importanța majoră a menținerii afacerii dumneavoastră în mișcare și de aceea vă oferim asistență colaborativă și proactivă în vremuri de criză. John Frost, Head of Business Continuity în cadrul M&S, explică modul în care Regus a colaborat cu această companie în timpul unei urgențe la sediul din Paddington, Londra, Marea Britanie: „Regus ne-a asistat în timpul unei întreruperi cauzate de fisura unei conducte principale de gaze în afara clădirii, și astfel am reușit să ne desfășurăm activitatea ca de obicei, cu cei peste 2000 de colegi din sediul central.
Echipa Regus a reușit să identifice un spațiu de lucru alternativ în mai puțin de patru ore, mult mai rapid decât termenul de 24 de ore prevăzut în contractul de prestări servicii și asupra căruia am convenit. Acest efort a fost extrem de apreciat, cu atât mai mult cu cât incidentul a avut loc în lunea de dinainte de Crăciun, o perioadă extrem de importantă din punct de vedere comercial pentru afacerea noastră. Echipa Regus a înțeles gravitatea situației și a reacționat excepțional de bine, cu o comunicare foarte clară - aceasta reprezentând o parte importantă din succesul întregii intervenții.”
Asigurarea de suspendare a activității nu este o soluție în caz de dezastru – poate limita pagubele financiare, dar nu poate returna serviciile către client și nici nu poate restabili o reputație pierdută. Afacerea dvs. este cea mai vulnerabilă în fața unui dezastru imprevizibil. În lipsa unui plan care să ia în calcul fiecare soluție disponibilă, riscul unui eșec crește exponențial.
Cele mai bune planuri se bazează pe echilibrul dintre:
- Un plan dedicat de recuperare în caz de dezastru pentru personalul indispensabil care are nevoie de echipamente specializate
- Un spațiu de birou prestabilit pentru personalul care gestionează informații confidențiale
- Personalul neesențial care lucrează de acasă în timpul perioadei de recuperare
- Facilitarea obținerii unor spații de birouri flexibile, pentru a păstra legătura cu echipa și a permite accesul la facilități.
Afacerile cel mai bine pregătite știu ce anume contează și de ce anume este nevoie pentru a-și continua activitatea. De asemenea, ele sunt atente la nevoile angajaților în timpul unei operațiuni de recuperare în caz de dezastru. Aceste nevoi pot include:
- Obligații familiale
- Dorința de a lucra în cadrul unei echipe
- Acces la rețele de asistență
- Comunicații sigure
- Dotări moderne.
Nu uitați de legăturile de transport public și de facilitățile de parcare. Dacă vă faceți planuri să evitați riscul penelor de curent sau al evacuărilor regionale, asigurați-vă că alegeți o locație suficient îndepărtată de biroul existent, pentru a nu fi afectată de consecințele aceluiași eveniment. Și nu uitați să luați în calcul reacția personalului dumneavoastră la schimbarea locației – este aceasta la fel de accesibilă pentru echipa dumneavoastră? Vor putea angajații să se deplaseze cu ușurință la noua locație?
Deși ideea lucrului de acasă poate părea atrăgătoare la început - ba chiar ar putea fi cea mai bună opțiune pentru angajații care au ales această variantă - atunci când este folosită doar ca opțiune de urgență, ea creează multe obligații și rareori este sustenabilă pe termen lung. Există presupunerea că toți angajații beneficiază de conexiuni de internet și de rețele de comunicare suficient de rapide, de fiabile și de sigure. Dezastrele nu vizează doar proprietățile comerciale - zonele rezidențiale pot fi afectate, la rândul lor, și adesea cu consecințe mult mai grave. De asemenea, este important să ne amintim că angajații care își desfășoară activitatea de acasă se pot simți izolați în lipsa interacțiunilor obișnuite cu colegii.

* Toate prețurile menționate sunt valabile la momentul solicitării informațiilor, în baza unor contracte cu durata de 24 de luni. Prețurile pot fi modificate și vor varia în funcție de produsele și serviciile anume selectate. Prețurile pentru spații de birouri și de coworking sunt pe persoană pe lună și depind de disponibilitate. Se aplică Termeni și condiții specifice.