home Icon
  • Vietnam
home Icon

Spațiu de birouri în Vietnam

/De la 1 masă de lucru la peste 100/Perioade flexibile
Construiți un cămin pentru afacerea dumneavoastră cu un birou privat Regus în Vietnam. Spațiile noastre de lucru, complet echipate, vin pregătite la cheie - de la mobilier la rețeaua Wi-Fi de mare viteză - pentru ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră.
Cum vă putem susține în Vietnam:
  • bullet IconBirouri private de închiriat, pentru echipe de toate dimensiunile
  • bullet IconBirouri personalizabile pentru cerințe personalizate
  • bullet IconBirouri de zi și pachete pentru flexibilitate
Întrebați acum
phone iconSau sunați-ne la+44 20 3839 9912

Spații de lucru flexibile, create conform cerințelor dumneavoastră

Opțiunile noastre flexibile și complet personalizabile de închiriere a birourilor sunt disponibile cu ora, cu ziua sau cât timp aveți nevoie.

Birouri private

O gamă largă de birouri gata de utilizare, complet echipate cu tot ce vă trebuie pentru a începe.

  • calendarPe lună sau pe an
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la VND 1.950.000 pe persoană pe lună

Birouri personalizate

Pentru situațiile în care accesul imediat nu este suficient. Personalizați toate aspectele spațiului dvs., inclusiv mobilierul și brandingul.

  • brandPe lună sau pe an și personalizat
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la VND 1.950.000 pe persoană pe lună

Birouri de zi

Un spațiu profesionist de birouri, la cerere. Perfect atunci când trebuie să vă concentrați asupra activității.

  • 24 hour accessPe oră sau pe zi
  • TeamsEchipe de toate dimensiunile
De la VND 690.000 pe zi

Abonament de membru Birou

Acces flexibil la birourile de zi, oriunde și oricând aveți nevoie, în mii de locații din lumea întreagă.

  • Flexible payment5, 10 sau un număr nelimitat de zile pe lună
De la VND 4.350.000 pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Rezervați pentru o zi mese de birou prin rotație sau un spațiu dedicat pentru birouri, alegând din mii de locații.

Birou dedicat

Închiriați câte birouri vă trebuie, într-un spațiu pentru birouri comun și dinamic. Sunt incluse opțiunile pentru adresa de afaceri și depozitare.

  • Office deskSpațiu de lucru permanent rezervat
De la VND 1.890.000 pe persoană pe lună

O zi de coworking

Acces la cerere la spații de coworking care vă inspiră, rezervate într-o zonă de lucru deschisă, mereu la dispoziție atunci când aveți nevoie de un birou.

  • 24 hour accessOcupați o masă de birou prin rotație, disponibilă cu ora sau cu ziua
De la VND 350.000 pe zi

Abonament de coworking

Aveți nevoie cu regularitate de o masă de lucru prin rotație? Închiriați un birou timp de 5, 10 sau un număr nelimitat de zile pe lună.

  • Flexible paymentOcupați o masă de birou prin rotație, ori de câte ori aveți nevoie
De la VND 2.350.000 pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Indiferent dacă prezența dvs. va fi virtuală sau fizică, vă putem oferi un pachet care să corespundă cerințelor afacerii dvs.

Adresă de afaceri

Folosind o adresă virtuală pentru compania dvs., în oricare dintre cele peste 4000 de locații ale noastre, vă dezvoltați afacerea și vă îmbunătățiți credibilitatea.

  • GlobalO prezență virtuală oriunde
De la VND 950.000 pe lună

Birou virtual

O adresă de afaceri prestigioasă, cu serviciu de preluare a apelurilor telefonice, un recepționist virtual și acces la rețeaua noastră globală de business lounge-uri.

  • Spații de birouPachetul nostru cel mai popular
De la VND 2.150.000 pe lună

Birou virtual plus

Toate acestea sunt incluse în pachetul nostru pentru birouri virtuale, plus accesul la sălile de întâlniri și 5 zile pe lună pentru spații de birouri.

  • Calitatea de membruPachetul nostru cel mai cuprinzător
De la VND 3.550.000 pe lună

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți
Săli de întâlniri pentru orice scop, oriunde în lume. Disponibile cu ora, cu ziua – sau cât timp aveți nevoie.

Sală de întâlniri

Locurile perfecte pentru întâlnire, colaborare și interviuri. Disponibile cu ora, cu servicii oferite de echipa noastră din locație.

  • Întrebați acumPeste 10.000 din care puteți alege
De la VND 250.000 pe oră

Săli de interviu

Spații profesioniste private, pentru intervievarea candidaților, evaluările anuale sau coordonarea unui grup de cercetare.

  • TeamsFaceți impresia corectă
De la VND 250.000 pe oră

Sală de formare

Perfecte dacă aveți nevoie de un spațiu special echipat cu birouri, table albe și ecrane pentru sesiunile de instruire.

  • No capitalEchipate pentru sesiuni de instruire
De la VND 250.000 pe oră

Săli de consiliu

Un spațiu profesionist de birouri, la cerere. Perfect atunci când trebuie să vă concentrați asupra activității.

  • TeamsSpații pentru a impresiona
De la VND 250.000 pe oră

Aveți nevoie de ajutor?

Programați o conversație telefonică 1:1 cu un consilier profesionist.

  • Agenți disponibili în lumea întreagă
  • Discutați despre diversele opțiuni
  • Primiți o cotație personalizată
  • Înregistrați-vă și începeți

Spațiu de birouri în Vietnam

    Indochina Riverside Tower

    74 Bach Dang Street 3rd floor, Indochina Riverside Office Tower Hai Chau District, Da Nang, VNM

    A short drive from downtown Da Nang, Indochina Riverside Tower is in a prime position for networking and focusing in a premium environment. Step through the building’s glass doors and the urban hustle and bustle fades away, to be replaced by pristine interiors and uplifting decorative features.

    Pick a space that suits your way of working, whether that’s a peaceful private office, the sociable business lounge or relaxed outdoor terrace. After work, wind down over a meal and a stroll round the onsite cafes and shops.

    Birouri private de laVND 4.790.000/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de laVND 1.490.000/ziRezervați acum

    Q2 Thao Dien

    21 Vo Truong Toan Street 3rd Floor of the Residential Commercial, Service, and Office Complex Project, Ho Chi Minh City, 711070, VNM

    Base your business within an industrious professional community at Regus Q2 Thao Dien. Work alongside ambitious start-ups in a city home to leading multinationals across the consulting, finance and tech sectors.

    Get off to a strong start on your latest projects, working in bespoke, modern offices with plenty of natural light. When the workday is over, step into Thao Dien and enjoy the bustling yet laid-back vibe of this Ho Chi Minh neighbourhood.

    Birouri private de laVND 6.790.000/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de laVND 1.990.000/ziRezervați acum

    Songha Building

    Songha Building No.10 Street 33 khu phố 2, Ho Chi Minh City, 700000, VNM

    Work your way with flexible office space in the Songha Building. Built along the River Saigon in the heart of Hoi Chi Minh’s newest district, the Songha Building offers incredible views and a state-of-the-art workspace for you and your business. Put your brand on the map in An Khanh and make yourself at home in Vietnam’s largest city. Use the excellent transport options around the office to travel quickly and connect to neighbouring cities. The CT01 and the QL52 both pass by the office, giving you easy access to Ho Chi Minh and the rest of Vietnam.

    Give your business a head start with a fully furnished office in Ho Chi Minh and get to work straight away. Maximise your potential in a new area of the city experiencing lots of growth. Stand out from the crowd in a stunning building with a striking glass façade and modern interiors. Meet potential clients in our dedicated coworking areas and forge valuable connections in Vietnam’s capital. Use our fully equipped meeting rooms to level up your presentations and impress your guests. When you need a break, discover the restaurants on your doorstep or refresh your senses with a walk around Vinhomes Central Park.

    Birouri private de laVND 1.950.000/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de laVND 2.390.000/ziRezervați acum

    Zeta Building

    38/1 Nguyen Van Troi, Ward 15, Phu Nhuan District, Ho Chi Minh, 700000, VNM

    Grow your brand in dynamic office space located in Ho Chi Minh City – the largest city in Vietnam which also serves as the country’s economic, cultural and financial centre. Network with forward-thinkers familiar with the city’s diverse range of industries, such as finance, commerce, manufacturing, technology and tourism. Impress prospective clients as you welcome them to four floors of contemporary workspace among Ho Chi Minh City’s architectural landscape, a blend of modern skyscrapers and traditional Vietnamese structures. Access other districts conveniently and easily with Ga Vãn Thánh Train Station approximately 5km away, and Tan Son Nhat International Airport just 3.3km from the office.

    Relish in the freedom of flexibility when you secure state-of-the-art office space at Zeta Building. Allow our on-site team to support you as they welcome your guests, provide tech support and handle cleaning, utilities and security. Settle into this vibrant work environment, specially designed with a coworking area to foster collaboration, networking and business opportunities. Book a dedicated desk, private office or entire floor, and customise your workspace according to your business needs. Thinking of expanding your operation? Utilise our comfortable meeting rooms to interview individuals from Phu Nhuan District’s large and diverse talent pool.

    red-dot-label

    Centrul se deschide în curând

    Birouri private de laVND 3.450.000/lunăObțineți o cotație
    Birouri de zi de laVND 2.390.000/ziRezervați acum

    Pachete pentru birouri pentru acces regulat.

    Abonamentele noastre pentru birouri vă oferă acces la locațiile din toate municipiile și orașele importante. Cu prețuri mici și termeni flexibili.

    Spații de birouri (prețuri lunare)

    5 zileVND 4.350.000 pe lună
    10 zileVND 6.690.000 pe lună
    30 de zileVND 10.990.000 pe lună

    În Vietnam totul este sub control

    Kickstart your business with fully serviced office space in one of Vietnam’s bustling cities. Get easy access to all the professional equipment and support you need to make your business thrive of one of the world's fastest growing economies.

    Spații de birouri în Vietnam convenabile pentru dvs.
    Claim your spot in Vietnam’s strong economy with our fully equipped office spaces. Whether you need a temporary base or a long-term home, we have spaces to fit teams of all sizes. Customise your office to reflect your brand and add extra desks as your business grows. Add easy access to meeting rooms and break-out spaces in the mix, and you’re all set.
    Explorați alte zone în Vietnam
    Spațiu de birouri în orașul Ho Chi Minh (8),Spațiu de birouri în Hanoi (7),Spațiu de birouri în Da Nang (1)

    Răspunsuri la întrebările dumneavoastră privind spațiile pentru birouri în Vietnam

    Echipa noastră este gata să vă răspundă la întrebări.
    Dacă doriți un loc plin de inspirație pentru a avea cel mai bun randament, spațiile noastre pentru birouri pot fi închiriate cu prețuri lunare cuprinse în Vietnam între VND 1.950.000 și VND 10.490.000 pe persoană. Aceste prețuri se bazează pe prețurile de pe Regus.com și se referă la un contract pe 24 de luni. Prețul real variază în funcție de numărul de persoane, de durata contractului, de spațiul respectiv și de disponibilitate. De exemplu, prețurile de persoană sunt mai mari în cazul spațiilor de tip birouri executive Premium, birouri pentru o singură persoană sau cu priveliște mai frumoasă.
    Ca alternativă, puteți achiziționa un abonament de membru Birou atât pentru echipe de orice dimensiune, cât și pentru persoane separate, beneficiind de acces la birouri, spații de coworking și lounge-uri cu 5, 10 sau un număr nelimitat de zile de acces pe lună. Dacă doriți să achiziționați un abonament de membru Birou pentru persoane separate, puteți da clic  aici , iar pentru mai multe persoane, contactați-ne.
    Închirierea unui spațiu de birouri pentru o zi sau o oră în Vietnam este ușoară, folosind opțiunile noastre flexibile și accesibile pentru birourile de zi. Rezervările online sunt pentru o persoană cu maximum un oaspete. Dacă aveți nevoie de un birou de zi pentru mai multe persoane, vă rugăm să ne sunați sau să trimiteți un formular de cerere de informații și vă vom suna pentru a stabili o rezervare. Pentru a închiria un birou timp de o zi, dați clic aici .
    Oferim o gamă flexibilă de opțiuni pentru închirierea spațiilor de lucru în Vietnam. Găsiți spații de birouri pe care le puteți închiria cu ziua, precum și birouri pe care le puteți închiria pe termen lung și personaliza cu propriul brand și propriile amenajări. Concepute pentru o flexibilitate deplină, birourile noastre private sunt potrivite pentru afaceri de orice dimensiune, cu opțiuni de extindere, atunci când veți avea nevoie. Avem și alte spații disponibile pentru închiriere în Vietnam, inclusiv spații de coworking și săli de întâlniri.
    Știm că afacerile sunt în continuă schimbare, motiv pentru care oferim contracte flexibile care vă ajută să vă adaptați rapid. Nu există o perioadă minimă de închiriere pentru spațiile noastre de birouri, având posibilitatea să închiriați un birou de la doar câteva săptămâni la mai mulți ani. Abonamentele noastre pentru spații de birou vă permit, de asemenea, să aveți acces la birouri profesioniste pentru 1, 5, 10 sau un număr nelimitat de zile pe lună.
    Oferim o gamă flexibilă de opțiuni pentru închirierea spațiilor de lucru în Vietnam. Găsiți spații de birouri pe care le puteți închiria cu ziua, precum și birouri pe care le puteți închiria pe termen lung și personaliza cu propriul brand și propriile amenajări. Concepute pentru o flexibilitate deplină, birourile noastre private sunt potrivite pentru afaceri de orice dimensiune, cu opțiuni de extindere, atunci când veți avea nevoie. Avem și alte spații disponibile pentru închiriere în Vietnam, inclusiv spații de coworking și săli de întâlniri.
    Atunci când doriți să creați un spațiu pentru afacerea dvs. în Vietnam, puteți alege dintr-o varietate de opțiuni pentru închirierea birourilor. Alegeți dintre birourile noastre de zi complet echipate, birourile mici, birourile personalizate sau birourile mari, toate acestea fiind complet mobilate și gata de utilizare, cu rețea Wi Fi de mare viteză.
    Spațiile noastre pentru birouri, complet echipate, dispun de tot ce vă trebuie pentru a lucra în stilul dvs. Fiecare birou include mobilier ergonomic, rețea Wi Fi de mare viteză și acces la zone de relaxare. În aceste locații amplasate în centre de afaceri prospere, deservite de echipe interne profesioniste, ne ocupăm de toate, inclusiv de utilități și curățenie, astfel încât să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dvs. În plus, veți avea acces la o varietate de alte spații și servicii, cum ar fi săli de întâlniri, săli de conferințe și spații de coworking rezervabile.
    Da, echipa noastră va fi bucuroasă să vă prezinte oricare dintre centrele noastre de afaceri și să vă răspundă la orice întrebare pe care o aveți despre facilitățile pentru birouri. Contactați echipa noastră sau rezervați online pentru a stabili un tur.
    Cu abonamentele noastre pentru spații de birouri, alegeți cum, când și unde doriți să lucrați. Închiriați spații de birouri cu ziua la prețuri reduse sau alegeți un plan de abonament care vă oferă acces la un birou timp de 5, 10 sau un număr nelimitat de zile pe lună. Datorită rețelei noastre extinse de birouri, cu mii de locații în întreaga lume, puteți găsi întotdeauna spațiul de care aveți nevoie pentru a lucra în stilul dvs.

    * Toate prețurile menționate sunt valabile la momentul solicitării informațiilor, în baza unor contracte cu durata de 24 de luni. Prețurile pot fi modificate și vor varia în funcție de produsele și serviciile anume selectate. Prețurile pentru spații de birouri și de coworking sunt pe persoană pe lună și depind de disponibilitate. Se aplică Termeni și condiții specifice.